Haha vad jag e duktig!!!

Nu har jag skruvat i hop spjälsängen å så har jag bäddat den! Blev jättebra å den nya fina sängen bebisen fick av mormor o morfar är jättefin... Kanske e lite tidigt att fixa i hop den redan nu men jag hade tid å ork i dag så då fick d bli så! Här även tagit in bilstolen å kikat att den e okej så den ska oxå ställas upp i bebisrummet... Lite mysigt att ha det rummet å gå in å nypa i sakerna i bland när man längtar som värst! Inte sååå långt kvar nu! Ungefär 7 veckor!
Nä nu ska jag fixa lite matdosor till i morgon, gör det nu för om ens tund ska vi till bollnäs o uträtta lite ärenden å då blir d nog MAX mat för oss! Yummie!!!

Kommentarer
Postat av: Frida

Fy vad mysigt! Det är inte långt kvar nu för dej:)

Jag längtar också tills jag får skruva spjälsäng:)

Ha de bra...Kram

2008-09-08 @ 21:11:40
URL: http://fridaforsblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0