Grattis Pappa/Morfar!!!

I dag fyller världens bästa pappa och morfar år! Han fyller 57!  Julia älskar verkligen sin morfar som nästan gör allt hon ber om ;-) Som en morfar ska vara med andra ord! Hihi!!!! Nu senast i helgen så var du ute å cyklade, eller Julia cyklade o morfar sprang bakom antar jag... Hehe! Var på en lekpark o lekte lite oxå! Sånt som Julia verkligen älskar!
Sen ställer pappa upp på (nästan) allt! Skulle man få punka på bilen mitt i natten nån stans i ingenstans så vet man kan ringa honom o att han skulle komma åhjälpa en på en gång! Brukar även ställa upp som barnvakt lite titt som tätt... En gång tog han ledigt halva dagen från sitt jobb i valbo o åkte upp hit (10mil) bara för att passa Julia några timmar för att jag skulle på arbetförmedlingen! Det uppskattas verkligen jättemycket!! Det är synd att dom bor ända nere i ockelbo , skulle vilja ha mamma å pappa närmare oss!!! Men men, man kan inte få allt här i livet! Nogskrytet om Morfar!!!
Här kommer en bild!

Julia å morfar är sjörövare med smörknivar som svärd!!!

En till som fyller år i dag är Stefan!!! Grattis!!! Han fyller 33 år om jag inte har hel fel!!!

Nu ska jag förska få lite ordning här hemma innan Julia å jag ska åka till bollnäs å träffa Nathalie & Anki! Vi ska käka lite lunch på MAX! Mumsigt värre!!!

Ha en bra dag allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0