Frukt med tandpetare!

Just nu sitter Julia å jag å kollar på Bompa å käkar fukt med tandpetare!  Har skurit upp lite olika frukter på ett fat åsså äter vid dom med tandpetare! Mkt roligare o godare än att äta "som vanligt"... Har nyss klivit upp från badet å gissa om d var skönt å bada, lite trångt bara för Julia å mej men d gick bra! Lite irriterad blev jag när vi plaskade som bäst så ringde mobilen, o jag mitt dumma nöt springer upp för å svara (kan ju vara nå viktigt) Privat nummer stod d i displayen... Hmmm... Svarade åsså är d en sån där dryg jävla försäljare som vill sälja rakhyvlar... Förstår att dom bara gör "sitt jobb" men till mej ringer dom ta me f*n jämt så jälka olägligt! Å det är grymt irriterande att försäljare börjat ringa på mobilen... På hemtelefonen är det rätt lungt för där har vi NIX... Finns d sånt å få till mobilen oxå? Nån som vet???

Nu regnar det här utanför o det är så tråkigt! Man blir så trött av det här vädret!!! Vill inte göra nå mycket alls förutom det man absolut måste! Nu i kväll blir det lungt, Göran jobbar över så d e girlpower här hemma + den där rackaren i magen som lever om som tusan! Har kört i gång en maskin med tvätt oxå så jag blir tvungen å hänga lite sånt senare! Sen e d ju IDOL! Hihi! Gillar verkligen att titta på när annat folk skämmer ut sig! Sitter å skäms åt dom jag ;-)

I morgon ska jag jobba HELA dagen! 9-19. Lite jobbigt men d brukar gå bra bara man kommer dit, sen på fredag e Julia å jag ledig å d ska bli skönt! Ska nog dona lite mera uppe i "bebisrummet" tror jag! Roligt roligt! Tvätta upp lite bebiskläder skulle oxå behöva... Sen kanske man ska börja fundera vad man ska stoppa i BB väskan... När ska man packa den då?! När gjorde ni det? Jag kommer inte i håg när jag gjorde det med julia.. Hmm.. Ska ta å köpa mej en pyjamas! Har letat på stan men inte hittat nån! Älskar pyjamas å tror att jag vill ha en sån med mej på bb! Men d kan ju vara bra å börja stoppa i lite saker i en väska nu eftersom man kommer på vad man behöver... Julia kom ju trots allt 9 dagar för tidigt så man vet ju aldrig när den här krabaten behagar kika ut...

oj vad mycket surr det blev nu, men det är ungefär sånt här som surrar i mitt huvud nu!

Nä nu ska jag mysa lite med Julia inna d e dax å natta spöket mitt!


Kommentarer
Postat av: Anna

Oj jag hade nog min packad redan före jul utifall att man vet ju aldrig när dom behagar titta ut =) ta med ett par tofflor eller liknande det saknade jag när vi fick Isak.. så det ska jag köpa med mig den här gången =)

2008-09-10 @ 21:24:56
URL: http://bhugulliver.blogspot.com
Postat av: emma

Näe, tyvärr går de ju inte att nixa mobilen ! De är tydligen inte för vanligt än med försäljare på mobilen så de har inte infört en sån funktion läste ja på nix förut. Har också råkat ut för försäljare på mobilen några gånger den senaste tiden och det är verkligen så drygt !!!

2008-09-11 @ 08:52:20
URL: http://www.hansson-linden.se/WP

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0