Choklad!

Finns det något godare! Tror knappt det! Förut innan jag blev med barn så var jag inte så himla förtjust i choklad, åt det i bland så klart men inte lika ofta som nu, o hur tror ni det går att jobba i en affär som har en hel del av den varan?! Mmm.. Helt rätt, ganska stort choklad intag... hehe! Åsså en sak till som jag bara måste ha! Coca cola.. En burk om dagen... Hua! Undra vad tandläkaren säger på måndag?! Ska dit då å få domen! Hihi! Man kan ju hoppas att jag inte har nå hål... Vill verkligen inte ha några, jag som aldrig haft ett hål i hela mitt liv! Så stolt över mig själv!

Nä nu ska jag fortsätta jobba lite! Kram på er!

Kommentarer
Postat av: emma

tänderna har tydligen en tendens att bli dåliga när man är gravid. När jag va gravid med elton så lossnade en tandflisa från min tand sådär ändå bara. Gick in i de sista tills jag fick åka till tandis och få den lagad. Sen fick jag sån fruktansvärd tandvärk i just den tanden så de blev akuttid hos en jourtandläkare på nyårsdagen där de skar upp och lättade på trycket i tanden. Tydligen en nerv som kommit i kläm så innan de va färdigt så åkte jag på en rotfyllning för 4000 kr på denna tand! Tänk om jag bara varit duktig och gått på förebyggande koll ja också! :-)

2008-09-11 @ 21:53:05
URL: http://www.hansson-linden.se/WP

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0