Vilket blåsväder i natt!

Fanken vad det blåste i går kväll! Trodde på allvar att det skulle bli strömavbrott här i natt så jag tog med mej en ficklampa upp men den behövde jag inte använda... Gillar inte när det blåser jag!

Vår kära dotter som varit så duktig å sovit i sin säng HELA natten tills för ett tag sen... Händer alldeles för ofta nu att hon kommer in till oss... Å hon kommer liksom inte på morgonkvisten heller utan vid 1-2 tiden... Har varken ork eller lust eller plats för det just nu å jag hoppas att det vänder till bebisen kommer, då kommer vi verkligen inte att ha plats för Julia i sängen för man kommer säkert ha bebisen i vår säng i bland! Å jag är så trött på natten så jag/vi orkar inte gå tillbaka med henne... Ja, jag hoppas verkligen att hon slutar upp med den här ovanan!!!

I dag ska vi dra ner till bollnäs å hälsa på Anki, Nathalie & Maximilian! Ska bli jätteskoj å prata lite strunt! Ska in på lindex innan å byta en tröja som julia fick när hon fyllde som hon redan hade en likadan av...

Nä nu ska jag försöka komma ur morgonrocken å i nåra kläder om det finns några som passa min stora hydda!

Kram på er

Våran lilla princessa som inte är så liten längre!

Kommentarer
Postat av: Anna Brolin

Ja fy vad det blåste, Hunden var aldeles niprig ett tag. Alla ljud som blåsten orsakade lät nog som om någon obehörig var på gården enligt henne.. Men den störde iaf inte sömnen och det var skönt =)

Kramar!!

2008-10-21 @ 08:39:03
URL: http://bhugulliver.blogspot.com
Postat av: Frida

Ja usch de var inge trevligt väder i går:/

Kramisar

2008-10-21 @ 10:41:29
URL: http://fridaforsblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0