Vet inte om jag törs....

Haha! Göran knäppte kort på mej i går... Hua hur man ser ut alltså, vet inte om jag törs lägga ut magkorten, man ser ju bara FÖR gigantisk ut... Men men jag är inte den som skäms så värst mycket... Är bara att inse att så här ser jag ut... Varnar känsliga tittare...  Korten är tagna i går då jag gick in i v 40 ( 39+0)


O här kommer ett värre kort... På fel ledd så ni får vrida lite på huvudet... Lägg märke till LILLA dubbelhakan! Men den bjuder jag på ;-)

Nu till nån som e sötare....


I dag har Julia å jag redan hunnit vara ner till Bollnäs, hon hade tandläkartid kl 9, o det gick jättebra, inga hål! Jippi!
Hon var så stolt när hon var klar, fick välja en "leksak", blev en ring med en gul sten! Jag säger då att tandläkaren vi hade var gjord för att jobba med barn! Riktigt proffsig o pratade med Julia å inte med mej! Julia hade ritat en teckning som hon fick! Nu är prinsessan hos Barbro o leker en stund! Skönt för en trött mamma! Ska inte göra så mycket i dag! Får se om det blir en promenad i dag oxå! Gick ju till verkstan i går o på kvällen gick julia o jag dit oxå, så d blev två svängar i går! Låter som om jag gått värsta långa promenaden, är kanske 400 m enkel resa... Men rätt långt för mej! Kände ju av lite i magen när man gick å så men d stannar av bara man vilar... Tuvärr!

Nä nu ska jag surfa runt lite! Ha de bra!

Kommentarer
Postat av: Emma

Åh, du är ju jättefin gumman! Och magen ser fin ut, inte ett märke eller fläck som syns ju!

Men det är ganska uppenbart att det är nära nu =) Jag träffade Julia första gången när hon var lite drygt en vecka gammal tror jag. Så häftigt! Finns inget som slår att möta blicken hos en som är alldeles ny i världen. Jag kommer ju upp helgen v. 47 så chansen är ju stor att jag får komma och hälsa på en ny liten färsking då :D



Kramar Emma

2008-10-30 @ 11:37:46
Postat av: Anki

Du är ju inte lika stor som jag var! Tycker inte jag iaf! :) Och snart är den borta! :) Hoppas ni får en bra helg om vi inte hörs före! Ska vi ses nå nästa vecka om ni inte har fått bebis då? (Fast det får vi hoppas att ni har fått! :) ) Vi behöver ju inte boka in nå.. Vi kan vara lite spontana. :) Hör av dej om du vill/orkar ses! Kramar!

2008-10-30 @ 13:03:34
URL: http://lahenkorvaengelbrektsson.blogg.se/
Postat av: emma

hihi.. vilken kula du har! men nu är de inte länge kvar alls :-) spännande!! va tror du att de blir för nåt då ?

2008-10-30 @ 18:07:41
URL: http://www.hansson-linden.se/WP
Postat av: emma

haha, jao.. kanske de undermedvetna som gör sig hört! ;-) Jag tror iallafall att du får en pojke! spännande å se, de visar ju sig rätt snart ! De är ju alltid roligt me en av varje!

2008-10-30 @ 20:16:28
URL: http://www.hansson-linden.se/WP
Postat av: Maria

Mään titta. Där har vi ju bäbismagen. Förstår att du känner dig gigantisk. Men det vore ju konstigt om du inte skulle göra det också. Det kommer ju liksom komma ut en riktig bäbis därifrån :)



Du har fått en utmärkelse på min blogg så du vet.

/M

2008-10-30 @ 22:43:24
URL: http://www.familjenlinden.se/wp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0