V 36+3

Så långt har jag kommit nu å nu är jag äntligen hemma på "heltid"! Ska bli himla skönt samtidigt som det kommer bli lite ensamt... Vad ska jag hitta på om dagarna?! Julia ska fortsätta hos dagmamman, tänker inte vara taskig o ha henne hemma hela dagarna... Hon behöver verkligen få komma å leka av sig med sina kompisar!!!
Känner att jag slutade jobba i rätt tid i alla fall! Det har varit rätt jobbigt dom senaste dagarna om jag ska erkänna ( vilket jag inte gärna gör ;-) )... Men nu så... Ska jag vara hemma å dona å försöka bli av med tvättberget! Vill försöka bli av med allt sånt innan bebben kommer... HAr börjat blivit lite lugnare i magen nu... Antar att bebisen inte har så stor plats å leva om i nu... men den ger ganska bra sparkar fortfarande med jämna mellanrum ;-)

Nu har vi i alla fall kommit överens om ett killnamn... Jihoooo!!! Men d e lite hemligt tror jag ;-) Ni får veta snart... Lovar!!!
Tjejnamn funderar vi lite till på....

I dag är det i alla fall lördag å i dag ska vi på kalas hos Thea! Julia tjatar redan om att hon vill åka dit... 4 timmar innan...
I morgon blir det oxå kalas... Görans lillebror fyller... Mmm... Gott med massa fika!!!!

I torsdags var jag o Julia ner på öppna förskolan i bollnäs med Cissi o Linn o det var jättekul! Julia trivdes jättebra där! Så mycket kul å leka med! Men innan vi åkte ner till bollnäs gjorde jag en repris från i våras... SUCK!!! Råkade glömma dra ur motorvärmarkabeln innan jag körde i väg! PANG! sa det kan jag lova... Vet inte om uttaget på bilen gått sönder igen... Vill inte veta heller... kostar bara 635 kr att byta! Suck vad less jag blir o Göran vart lika less han kan jag säga.... Men men... Gjort e gjort... Var ner på stan ef´ter vi var på öppna förskolan å kikade på Jeans å Julia... Suck där oxå! Hon har "lite" runda lår... Absolut inte tjock på nå sätt... Tog med ett par i stl 116 in i provrummet å hur gissa om hon får på sig dom?! Jorå... Ända upp till låren där säger d stopp... Byxorna är sååå himla smala, undrar om det är tänkt att barnen ska kunna leka i dem eller om dom bara ska ha dom när dom är finklädda?! Blir galen på kläder! Hittade ett par tillslut, men d var såna där "pösiga" med resår upptill! Tyckte synd om Julia men tror inte hon brydde sig...

Nä nu ska jag greja lite frukost åt dotter! Mannagrynsgröt ville hon ha så då fixar vi det åt princessan!


Kommentarer
Postat av: Frida

Hehe:9 jag brukar oxå åka iväg med min motorvärmarkabel:)) Inget hat gått sönder hittills men de har försvunnit många kablar och timerar:)

De är faktiskt inte så lätt!

Kram kram å ha en bra dag

2008-10-11 @ 10:28:18
URL: http://fridaforsblom.blogg.se/
Postat av: Maria

Jaa du... vem har inte gjort den tabben. Man har helt enkelt annat å tänka på när man ska iväg så den där lilla detaljen är ju det första man glömmer. Synd att det kostar pengar bara....



Känns som att jag kommer få samma problem med Savannah och kläder också. Hon har rejäla lår (efter mig, antar jag s) och även en hel del rumpa. Tråkigt när det inte finns så stort utbud. Alla ungar är ju olika.



Nu lägger jag en länk till din sida så jag kommer ihåg å besöka den lite oftare.



Kram /M

2008-10-11 @ 10:42:52
URL: http://www.familjenlinden.se/wp
Postat av: Maria

Jaa du... vem har inte gjort den tabben. Man har helt enkelt annat å tänka på när man ska iväg så den där lilla detaljen är ju det första man glömmer. Synd att det kostar pengar bara....



Känns som att jag kommer få samma problem med Savannah och kläder också. Hon har rejäla lår (efter mig, antar jag s) och även en hel del rumpa. Tråkigt när det inte finns så stort utbud. Alla ungar är ju olika.



Nu lägger jag en länk till din sida så jag kommer ihåg å besöka den lite oftare.



Kram /M

2008-10-11 @ 10:43:20
URL: http://www.familjenlinden.se/wp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0