v 36!!!

Nu ni!!! Nu är det nära! Eller så inte... Får säkert gå över 2 veckor som straff för att Julia kom tidigare!!! Hihi!

I går var jag till Bm i alla fall! Allt såg bra ut! Hjärtljuden låg på 130 denna gång! Å bebisen har fixerat sig... så det var ju posetivt tycker jag! Magen hade inte växt så värst mycket på 2 veckor, 1 cm, men det berodde på att bebisen sjunkit ner å fixerat sig sa bm. O jag hade bara gåt upp 0.5 kg! Jihooo!!! Har faktiskt bara gått upp 11 kg hittills o det är jag nöjd med!!! Har att ta av om man säger så! ;-)

Var även på stan å shoppade lite!  Min älskade sambo fyller år på måndag så jag köpte present till honom, sen blev d massa annat nyttigt o mindre nyttigt! Som vanligt!
Fikade med en kompis oxå å det var skoj å prata lite strunt!

Nu ska jag jobba lite! Hare bra allihopa!

Kommentarer
Postat av: emma

Å va avis ja blir på dig som snart har ditt avklarat! själv är man ju knappt kommit igång med graviditeten ännue!!

2008-10-01 @ 19:08:55
URL: http://www.hansson-linden.se/WP

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0