Tisdag...

Ja ni... Nu har det gått en dag på min ledighet... Känns skönt å vara ledig å jag är mycket piggare å gladare på kvällen... I går tog jag det rätt lungt, slöade framför tv.n, men bäddade rent i våra sängar + att jag dammsög under våran bäddmadrass och så vädrade jag sängkläderna! Var riktigt skönt å lägga sig i går kan jag säga, orkade jag hade jag bytt  sängkläder var å varannan dag men det skulle bli rätt mycket tvätt då, hängde även upp en lampa julia fått av mormor i hennes rum i går, en jättemysig med massa hjärtan på!
En sak till jag gjorde i går var att jag fixade så att Julia ( förhoppningsvis) kommer med i tidningen på fredag, nån kanske märkte att hon var med i bollnäsnytt i söndags oxå! Tycker jag är himla duktig som fixat det här ;-) Världens mest sämsta på datorer ( eller kanske inte den sämsta men dålig e jag).
Fick även lite oväntat besök i går eftermiddag... Sofie ( en kompis) kikade förbi en sväng å fikade lite! Alltid kul med lite sällskap!

Lagade Lasagne i går å det blev gott! Göran ringde å sa att han skulle jobba över så Jullan å jag gjorde en matlåda å J fick sätta sig på cykeln å jag fick dagens motion ( max 500m tur å retur) så pappsen fick lite mat! Sen när vi kom hem så lade vi oss i badkaret en stund innan bolibompa! Det är ju så skönt å bada!!! Fast det är inte lätt å komma upp ur badkaret kan jag säga...

Sitter å kollar på rix morronzoo på tv nu! Gillar dom jag ;-) Ska ta å baka lite i dag tänkte jag! Negerbollar ska det bli å så ska jag göra snoddaskaka tänkte jag! Lika bra å börja nu, blir ju kalas hela helgen!! Synd att jag inte har större frys, har bara halv kyl/frys å det är inte kul kan jag säga! Måste/borde kosta på oss en frysbox, men då ryker ju flera tusenlappar...

Inge intressant inlägg det här mest bara surr känns det som! Men det är nog lite så jag känner mig nu efter att Julia vaknat 5.45 i morse, tur att vi la oss tidigt i går kväll!

Ha en bra dag i finvädret!


Mammas gohjärta!!!

Kommentarer
Postat av: Anki

Nu ska jag ta och kommentera lite å! :) Mysigt med älgjakten. :) Fördelen med dagmamma det. :) Dom gör mycket mysiga/roliga saker.

Du får passa på att vila när hon är hos dagmamman när hon vaknar så tidigt.

Och det är bara att höra av dej om du får tråkigt för vi är ju bara hemma vi. Nathalie är ledig från dagis den här veckan så får vi se hur vi gör nästa vecka.



Ha en bra dag!! Kram

2008-10-14 @ 09:58:57
URL: http://lahenkorvaengelbrektsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej stormage!

Jag kommer upp till obo v.47-48 i slutet av november. Då vill jag komma och hälsa på och få rå om bäbisen lite (om jag får).

Gud vad Julia är fin! Hon är jättelik Monica på det här kortet =)

/Kram Emma

2008-10-14 @ 10:08:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0