Snart natta för mej!

Ja ni... Farlig med bärbar data o trådlöst internet... Ligger i sängen nu jag!!! Himla skönt!

Vilken dag d varit!!! Rätt lungt i morse... Vid 10 var J o jag till hällboboa å handlade lite, sen var vi hem med varorna å hämtade upp G å drog ner till Kilafors, var in på Flinks å uppgraderade boxerkortet, hade bara grundutbudet som e gratis innan så nu har vi ett antal kanaler till... Kan ju vara skönt å ha lite att kika på i vinter när man blir hemma! Mest glad över 3:an o 5:an... Sen vr vi in på järnhandeln å kikade lite men dom hade ingen fågelstuga som vi letade efter, men på konsum hittade vi en... Tror våra fåglar ute i trädgården börjar bli hungriga, satt på fönstret å pickade i morse! Så då fick vi tag på en sån i alla fall å köpte lite frön oxå! Sen bar det ut till Fly på kalas! Thea har ju fyllt år så d blev ett himla röj på tjejerna! Kul hade dom som vanligt men dom har starka viljor båda två kan jag säga ;-) Vi fikade massa gott å till på köpet fick vi i oss en varsin pizza från hambogrillen oxå innan det var klart! Hehe!!! Mumsigt å skönt å slippa laga mat i dag! Var där halva eftermiddagen innan det bar hemåt igen!

 Röjde lite ute på gården å plockade undan lite leksaker å utemöbler å sånt! Sen fick vi främmande! Tommy, Mela, Felix å Mathilda kom å fikade lite! Trevligt!!! Julia var både i golv å tak samtidigt å hade jättekul med felix å mathilda! Märktes att hon var heltrött o gick på överskottsenergi! Hihi! Men hon somnade lätt sen i alla fall! Men tvivlar på att hon tar sovmorgon i morgon så jag ska ta å sluta mina ögon jag med snart så jag får lite skönhetssömn i alla fall!!!

I morgon blir d rätt lungt! Ska på kalas på eftermiddagen som jag redan nämt men annars ska vi pula lite här hemma bara! Göran ska nog byta däck på min bil så det är gjort... Man vet ju aldrig när vi får åka till Gävle å d skulle ju vara tråkigt om d e minusgrader då å vi hade sommardäck....

Nu ska jag försöka sova om mitt lilla pyre i magen vill lugna ner sig lite... Full rulle där inne just nu å sparkar mamma så hon nästan tappar andan! Men gud va mysigt det är i alla fall, sparkarna kommer jag nog sakna mest sen när h*n är ute!!!

Go natt sov gott allihopa!

Kommentarer
Postat av: Ida

Hej!!....vilken fin mage du har fått,och Julia är precis lika söt som vanligt på alla kort...Hoppas ni har d bra??!!!...vi önskar er ett stort lycka till!!! // Ida och Marcus

2008-10-12 @ 13:06:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0