Lördag!

I dag e d lördag å va ska vi hitta på i da då?! Ingen aning! Julia å jag sitter framför tv.n o har allmänt tråkigt! Göran åkte upp till verkstan för en timme sen, ska serva en bil åt en kompis, byta kamrem m.m. Vi ska upp dit senare med lite käk...  Julia togsovmorgon till strax före kl 8 så d va rätt skönt å få sova lite längre!

I går var jag till Bm igen, tycker jag springer där titt som tätt nu! Allt såg bra ut så d e bara å vänta... Men jag VILL inte vänta! Vill träffa lill'n nu! Men snart så! Inte långt kvar nu!
Var på dollar å kikade lite i går men hittade inget roligt... Eller jo, nog finns d roliga saker men jag måste försöka hålla i pengarna lite, vet inte när pegarna från F-kassan kommer... Var på albert å herbert en sväng oxå å hittade en hänglykta  som jag hängt upp i badrummet. Blev jättemysigt! Hittade i alla fall refillborstar till Julias eltandborste på elgiganten så hon borstade tänderna riktigt noga i går! Innan jag åkte hem till hällbo igen så var jag in på Hemköp å handlade mat, å satans va dyrt det är med mat nuförtiden! 800 spänn blåste jag å inte tycker jag att jag fick så mycket mat för dom pengarna!
I går kväll kom lillebror upp å käkade tacos med oss o det är ju alltid sååå gott o man blir ju såååå mätt!!!
Julia å göran fick en varsin film av honom i efterskott eftersom dom fyllt år, Julia fick "Horton" och Göran fick "21" började kolla på den i går kväll men vi blev för trötta så vi får kolla klart i kväll! Snacka om trötta småbarns föräldrar å värre blir d väl när 2.an kommer!

Nä nu ska jag gå upp å bädda sängarna å sen får vi se vad vi hittar på! Ha en bra lördag hörrni!

Kommentarer
Postat av: Anki

Hoppas ni har haft en bra helg! Jag tycker också maten har blivit himla dyr! Vi handlade för 1400:- igår och det syns inte i kylen.. Men vi fick många drömchansen-lotter så jag hoppas man vinner nu då! ;) Vi hörs! kram!!

2008-10-26 @ 12:05:23
URL: http://lahenkorvaengelbrektsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0