I dag drar vi hem till ockelbo

Julia o jag har lite hemlängtan så vi ska ta tåget hem till Ockelbo o hälsa på mamma lite, hon är ledig fram till klockan 15 så vi ska ta tåget vid 9 sen åker vi hem vid 14.30 igen! Alldeles lagomt...

Helgen har varit lugn, lördagen gjorde vi inte mycket alls o på söndagen var till bollnäs en vända sen hem till svärmor o fikade, när vi skulle åka hem därifrån så ville inte Julia följa med hem, hon lekte o hade skoj med Morgan som oxå var där, så vi lämnade henne där en stund å vi åkte hem å dammsög huset, jag tog nedervåningen å Göran fick ta trappen upp o övervåningen! Skönt när det blev lie fräscht igen!  Var så himla trött i går kväll, märks att man dragit tillbaka klockan, men sen så har jag typ vaknat 300 gånger i natt som vanligt, blir tokig, kan väl få sova nu innan bebisen kommer.... Har inga känningar än :-(  Men jag hoppas att det kör i gång snart! Längtar nå hemskt tills jag får ligga där på förlossningen! Vet att det gör ont, men jag vet oxå att det går över rätt snabbt, en fördel när det är andra gången!!! Åhh vad jag längtar, o jag är så nyfiken om det är en pojke eller flicka men mest hoppas jag på ett friskt å piggt barn!!!

Nu ska vi borsta tänderna! Hej'rå!!!

Kommentarer
Postat av: Maria

Förstår att du längtar till förlossningen. Det gör jag med, hur sjukt det än låter. Men den här gången längtar man mer tills den kommer ut på nå vis. Förra gången var ju själva graviditeten spännande också. Nu vill man bara komma till dagen D, känns det som.



Ska bli spännande å se vad ni får för nåt. Och när den kommer... Hoppas du slipper gå över i alla fall.



/M

2008-10-27 @ 15:45:16
URL: http://www.familjenlinden.se/wp
Postat av: Emma

Ha det najs i Obo och hälsa faster =) Jag är också nyfiken på vad du har i magen! Spännande värre!

Kramar

2008-10-28 @ 08:16:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0