Grattis Älskling!

I dag fyller Göran 29 år! Hua vad gammal han blir!!! Haha!  Hade kalas i går för honom! Full rulle kan jag säga! Julia å jag gjore princesstårta på fm o på eftermiddagen kom lite släktingar å grattade! Sista åkte vid 20 å då stoppade jag julia i säng å hon tvärslocknade!
Annars har helgen varit lugn! I lördags var vi uppe med tuppen, J vaknade halv 7 å jag gick upp med henne vid halv 8, göran fick lite sovmorgon ( han hade jobbat i 12 dagar i sträck så d var han värd)... Putsade fönstren invändigt i köket ( har 3 fönster där) å röjde rätt mycket, bakade även en morotskaka:: Duktiga jag ;-) Sen när G kommit upp fortsatte vi att städa o sen drog vi till bollnäs o inhandlade en "byrå" att ha i vår minihall, så man har nånstans att göra av alla vantar, mössor o sånt! Hittade en prefekt på Jysk å till rätt pris!

Så ser den ut å det blev jättebra!!!
Sen käkade vi lite på Max innan vi drog till dollarstore o gjorde av med ännu mera pengar! Usch vad dyrt d blir bara man ska ner till bollnäs, sista affär blev hemköp inna vi åkte hemåt! Sen fortsatte röjningen! Lastade skrothögen ( Julias namn på en gammal 740 Göran har) med massa brännbart å åkte till Svärmor o Arne, dom höll på å eldade ute å vi lastade på vårt skräp! Så vi var riktigt duktiga i lördags!!!
O hör å häpna så har jag faktiskt nästan packa klart bb-väskan :-) Har letat tofflor men inte hittat några så jag får väl ta med foppisarna i värsta fall.. ska ner med en intersport dress oxå bara som ska tvättas först, den e så skön så den tror jag att jag vill ha med mej! + NYPONSOPPA! Får inte glömma köpa det, på förlossningen med Julia så fick jag sånt, men bara ett glas, sen var den slut, fick nån äcklig mjölkdrink i stället som smakade fan å d ska jag inte riskera nu, 2 l ska jag packa ner för jag skulle tro att min älskade sambo oxå kommer vilja ha ;-) Så nu e nästan allt klart för bebisens ankomst!
Ska jobba i dag, på onsdag o på fredag, sen så är jag LEDIG!!! Ska bli såååå härligt!!!

I morgon kommer Anki, Nathalie& maximilian hem till oss å hälsar på! Ska bli jättekul å träffa dom å snusa lite bebis!!!

Nä nu ska jag jobba vidare! Ha en bra dag i solskenet, sjläv sråt jag här inne å ser solen genom fönstret!


Åhhh... Förästen!!! Grattis Thea på 4 års dagen!!!! Kommer med paket på lördag!!! Usch vad våra tjejer blir stora fort!!!

Kommentarer
Postat av: Frida

Grattis grattis till gubben:)

Fasiken vad ni var effektiv i helgen da:) Själv har man sovit nästa hela tiden eftrsom jag varit sjuk.

Ha de bra....kram kram

2008-10-06 @ 11:56:17
URL: http://fridaforsblom.blogg.se/
Postat av: carina

Hej.

Såg er när ni gick in på jysk,du har en bra stor mage nu:-)

2008-10-06 @ 14:41:58
URL: http://cnordgrens.blogg.se/
Postat av: Anki

Japp i morgon ses vi! :) Ska bli roligt! Hoppas du har haft en bra dag!! Kram

2008-10-06 @ 15:40:00
URL: http://lahenkorvaengelbrektsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0