Brrr.. Kallt i dag!

Riktigt kallt i morse... Minus 4 grader här hemma! Julia trodde d va snö på gräset! Men inge snö än å d har jag ingen lust med förrän bebisen e ute... Vi har i o för sig vinterdäck på volvon sen flera veckor tillbaka för säkerhets skull! Å d e skönt, man vet ju aldrig när man ska åka in! Mycket tjat om denna kommande bebis nu, jag vet! Men det är liksom det som finns i min hjärna nu!

I går så åkte jullan å jag hem till Ockelbo! Allt gick jättebra, Julia var duktig på tåget! Smällde i sig bäde banan å äpple på nedvägen ;-) Mamma mötte upp oss på tåget! Åkte hem till mamma å fikade å tog det lungt! Mamma fållade upp gardiner åt mej medans jag gjorde henne sällskap! Julia röjde på som vanligt! Mamma fixade även 4 lakan till spjälsängen, delade på ett naturvitt påslakan! Blev jättebra! Tack så mycket mamsen! Käkade lite lunch å så innan det bar av hemmåt igen! Tog tåget kl 14.30. När vi satte oss på tåget fick vi veta att tåget bara skulle gå till Holmsveden sen så vart det buss till Kilafors, det hade varit nån olycka alldeles efter holmsveden så tåget inte kunde passera! Men d gick jättebra å Julia var duktig, tackade min lyckliga stjärna för att jag inte tog med vagnen till Julia.. Hade inte varit skoj å bubba den på bussen osv... Sen drog vi hemmåt hällbo igen å satte upp gardiner! Så nu har bebisen fåt fint i sitt rum å även vårat sovrum! Blev jättebra! Julia somnade som en sten kl 19.30! Å jag satte mej i soffan å slöade!

Nu ska vi snart ner till Cissi o leka av oss lite! Anki, Nathalie å Maximilian kommer oxå! Jättekul å träffas!!!


Julia i löven för nån vecka sen!

Kommentarer
Postat av: emma

mjo de står nog inte på förns hon ligger i en snöhög istället för lövhög!!

Vilket datum va de du va beräknad till ? Mysigt att du snart kommer ha en liten bebis å gosa med!

2008-10-28 @ 09:29:22
URL: http://www.hansson-linden.se/WP
Postat av: carina

vi väntar också på din bäbis med spänning:-)

2008-10-28 @ 17:36:27
URL: http://cnordgrens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0