Beställa kort....

Ska snart sätta mej o beställa kort från internet... Jobbigt men nödvändigt, har bara gjort det en gång förut o attans vilken tid d tog :-( Kanske gjorde nå fel när det tog så lång tid sist... Men men kort fick jag i alla fall då så jag hoppas d blir nå kort den här gången oxå!

Julia är hos dagmamman nu å jag ska nog ut å röra på mej lite så d sätter i gång nån gång! Tänkte gå upp till verkstan en sväng i alla fall! Kan ju inte sitta i soffan å dega hela dagen heller! Tror jag ska baka nånting så har man en anledning att gå upp till gubbarna! Blir nog en rulltårta, har fått lite begär på å göra såna ett tag! Är så lätt åsså går d snabbt oxå!

I går var vi ner till Cissi & barnen i Fly å lekte, Anki o barnen kom oxå dit å d var kul å prata lite o vi blev där nästan hela dagen, var hemma vid 15, tjejerna hade kul o omvartannat så var d bråk! Hihi! Det är väl så d ska vara! Käkade lite korv med bröd å fikade lite oxå!

Nä nu ska jag försöka mej på kortbeställningen... Ha en bra dag å håll tummarna för att jag får träffa min bebbe snart!

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag håller mina tummar jätte hårt:))

2008-10-29 @ 16:40:22
URL: http://fridaforsblom.blogg.se/
Postat av: Sue

Tjolla hoppsansa! :) Har designutlottningar på min blogg ifall du blir sugen på en ny! Du kan ju spana in å kolla ifall det är nått för dig!



kram Sue

2008-10-29 @ 16:47:46
URL: http://sofuckt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0