BARNENS HUS

Jajamen, dit ska vi (  jag o Göran ) åka snart.. Ska skjutsa i väg Jullan till farmor först bara! Fått rätt så mkt gjort i dag! Men dammsugningen återstår o den tror jag att jag spar till en annan dag... Blev i alla fall dumlekakor, falsk toscakaka o en rulltårta gjord i dag! Rulltårtan e redan slut... Gick upp till verkstan med den å den är nog slut vid det här laget! Haha! Tänkte baka mera, men våran frys är full.. Har bara halv kylskåp o halv frys o det är helt värdelös... Borde köpa frysbox men det är en liten detalj som fattas! Pengarna!!! Men men, hinner nog baka lite på lördag oxå å då behövs d ju inte frysas, ska ju ha kalas på söndag för Göran!

Nä nu ska jag göra mej klar o skjutsa i väg gangster!!!


Julia å sin älskade docka!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Du är så duktig! Fy jag som inte får nästan något gjort nu förtiden! Hoppas ni hittar nått till Jullan på barnens hus!

Kram

2008-10-02 @ 14:53:15
URL: http://cillaz.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hoppas kalaset gick bra =)

Hälsa Göran och gratta idag!

/Emma

2008-10-06 @ 08:21:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0