Äntligen MÅNDAG!!!

Har haft kalas HELA helgen så nu är det faktiskt skönt att det är vardag igen! Är jättekul att ha kalas å ha lite folk hemma men det är skönt när det är över oxå!!! I fredags fyllde Julia så då kom farmor m familj, mormor & morfar, farfar, Cissi & Morgan ( Roger jobbade), och Lotta & Pär! Var full rulle hela kvällen! Julia som vaknade halv 6 på morgonen var det oxå full fart på hela dagen förutom 1½ tim mitt på dagen då hon faktiskt fick sova middag för ovanlighetens skull så hon skulle orka hela kvällen!






Såhär såg det ut på morgonen när vi grattade Julia!

Hon fick jättemycket fina presenter o hon var så nöjd å glad över allihopa! Tack så mycket!

På lördagen var det rätt lungt på dagen! Handlade på Boa lite o så! Göran å Ronny släpade lite ris sen i somras när vi röjde lite ner mot ån... Julia fick ta en sovstund hon på lördagen oxå, skulle ju få främmande på kvällen! Anneli, Jocke, Emma, Jimmy, Lisbeth & Lasse kom å grattade! Julia fick 2 st "väskor" 1 större & 1 mindre, såna i hård kartong med knäppe som var fylld med massa roliga saker! bla. 1 pyjamas, 2 små tomtar, ögonskugga, penna m.m. Det fick hon av anneli, jocke & emma. Av Lisbeth & Lasse fick hon ett nattlinne, halsband, 1 bok & hårborstar. Allt jättefint! Av jimmy fick hon 5 st guldtior! Så nu ska hon på stan å handla säger hon! Emma & Julia lekte å hade jättekul hela kvällen! Kl 22 somnade hon på 1 sekund nästan!

I går söndag så hade hon lite kompiskalas för Thea, Hanna & Linn! Mumsade på glass, kolasås å sånt! Av dom fick hon en barbiedocka som var lillasjöjungfrun Ariel! O så fick hon en tröja!
I går kväll somnade princessan utan problem kl 19.30, så nu är allt som vanligt igen! Jag var oxå helt slut i går kväll o somnade snabbt men sen så ska jag jäklas med å vakna vid 1 som varje natt nu ett tag tillbaka o jag är pigg då oxå! Fattar inte... Cissi trodde att jag ställde in mej på att få va vaken framöver sen... Kanske är det så! Vem vet :-)
 
I magen är det som vanligt, rör på sig o hickar som attans i bland men den verkar inte vilja kika ut än, känner inte av nå vidare förvärkar heller, kan känna lite mild "mensvärk" i bland men mer än så är det inte! Vill gärna att det sätter i gång snart! Vill ha min lilla bebis nu!!!

Den här veckan blir rätt lugn! Har väl inget inplanerat förutom på fredag när jag ska till barnmorskan igen! Tror att vi kanske ska träffa Anki, Nathalie & Maximilian i morgon o det ska bli skoj så jag kommer hemmifrån lite! Nä nu ska jag försöka röja undan i köket lite... Ser rätt stökigt ut! Hushållerskan sköter sig inte! Haha!

Julia har garnerat tårta!

Fick princessklänning av mormor o morfar

Spelar ett spel m pappa & morfar som hon fick

Öppnar farfars paket! Snövits hus var det i!

Ännu mera paket :-)
Klart slut! Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Frida

Vilken fin prinssesa:)

Ha de bra....

2008-10-20 @ 11:41:19
URL: http://fridaforsblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0