Äntligen fredag!

FAst jag har ju fredag eller lördag eller vad jag vill varje dag ;-) Rätt skönt! Julia ville inte vakna i morse, sa att vi skulle ta sovmorgon i morrn i stället, loooovar du det mamma sa hon! Haha! Lovar att i morgon e hon uppe å springer vid 6! Suck!

I går var d en lugn dag! Gjorde rent avloppet i köket, inte fräscht kan jag säga men nödvändigt då inte vattnet inte rann undan... Så lite duktig var jag! Julia cyklade o jag gick upp till verkstan å fikade med dom på fm sen gjorde vi inte många knop! Låg i sängen å käkade vindruvor o jag kollade på datorn å julia kikade på film på sin nya bärbara dvd! Den är välanvänd kan jag säga! Mysigt å ligga å dra sig lite mitt på dan!

Senare på fm sak jag dra ner till bollnäs för jag ska till barnmorskan åsså ska jag handla lite (läs. MYCKET) mat! Ska även kika på såna dära refilltandborstar till Julias eltandborste! Lovat henne det, hoppas dom har det på elgiganten! Har ni det Carina??? Julia har en sån där "musse pigg" eltandborste som spelar?!
Lillebror kommer upp i kväll o äter mat med oss, han ringde häromdagen å undrade vad vi skulle äta på fredag... hihi! Ja, kan väl käka tacos sa jag! Okej, då kommer jag fick jag till svar!!!

Nä ska jag snart hoppa in i duschen å fräscha till mej lite!!!

Kommentarer
Postat av: carina

japp,det hade vi...:-)

Hoppas hon blev glad nu med nya spelande borstar!

2008-10-24 @ 20:19:52
URL: http://cnordgrens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0