Annonsbokning

Ojojoj! Var ju ett helt företag för att få in en bild i bollnäs nytt! Haha! I alla fall för en som inte kan ;-) Men tillslut så! Så nu e jag stolt över mej själv! Har bara ljunan som ska fixas oxå... Hmm... Osså lovade jag mamma å maila in en bild till arbetarbladet ( Gävletidning). Men nu kan jag ju så då går d nog bra oxå!

Slänger in lite bilder innan jag ska göra äppelpaj! ska ju få främmande i dag så då får d bli en sån å bjuda på!


Julia ser ju jätteliten ut brevid megamagen... Hihi!






Vårt hus!!!




Vi har redan hunnit ut en sväng på morgonen ( Göran glömde lite saker hemma) var upp till verkstan en sväng å vilket underbart fint väder!










Julia älskar sin vagn... synd bara att hon börjar växa ur den...

Nä nu ska jag baka...

Kommentarer
Postat av: Frida

Tänka va hösten kan vara underbar när de är sånt här väder!

Underbara kort på magen och Julia:)

Ha de bra

2008-10-07 @ 11:36:02
URL: http://fridaforsblom.blogg.se/
Postat av: carina

Vilka fina bilder,huset ser jättemysigt ut...

Ingen dålig mage du;-)

2008-10-07 @ 12:25:14
URL: http://cnordgrens.blogg.se/
Postat av: Mari

Hejsan! vilken go mage du har nu :D! nästan så man saknar att ha en sådan mage igen... Hoppas du får bäbis snart är sugen på att snussa liten bäbis nu! Min lillskrutta hon, blir 3mån den 12 hon, går så himlans fort tycker jag, nä nu ropar nattis hörs nå o ha de så bra kramen! :D

2008-10-07 @ 18:02:42
URL: http://marajsan.blogg.se/
Postat av: emma

vilka mysiga bilder på magen å julia tillsammans :-)

Fint kök ser ni ut att ha också de man ser av de i bakgrunden! hehe.. :-)

2008-10-08 @ 08:12:46
URL: http://www.hansson-linden.se/WP
Postat av: emma

Jo de är ju de också, man ska lyckas ta kort när dom är på de "rätta" humöret! :-) Elton vill aldrig sitta still eller titta in i kameran längre.. Oftast vänder han på sig när ja kommer å försöker fånga honom på bild! Tycker de hade varit roligt å ta foto i typ svartvitt eller nå hos en fotograf med magen å elton sen när man e lite längre gången. De är ju himla roligt att ha kvar! Men,men.. får väl se hur de blir me de!

Aha, ja de kanske vore nåt :-) beror på va du ska ha för dem de ! Äger bara 1 par gravidjeans som ja köpte när ja vänta elton, å man vill ju gärna kunna klä sig i annat än bara joggingbrallor så nåt par till vore inte helt fel! :-)

Nu ska jag lägga mig i soffan å slöa lite välförtjänt! Har nyss vari ute på kvällspromenad me syrran!

2008-10-08 @ 19:17:00
URL: http://www.hansson-linden.se/WP
Postat av: emma

Oki, ja va snällt att du tänkr på mig! Brukar ha kring 38/40 å M i vanliga fall men vi får väl se till å träffas sen då så kan ja prova, å passa på att snuffa lite bebis på samma gång ;-) Lucas å Julia är väl i samma ålder så de borde ju dessutom leka bra tillsammans! :-)

Jag tittade också på bonde söker fru, blev först lite impad att dom faktiskt hade en bonde med som såg bra ut, men så fort han börja prata så ångra ja mig.. hahahha.. :-) riktigt töntig!

Nu ska ja slänga på mig lite kläder å dra iväg till tandläkaren.. :-(

2008-10-09 @ 08:25:23
URL: http://www.hansson-linden.se/WP

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0