Älgjakt!!!


Så här såg Julia ut för en stund sen när jag skjutsade i väg henne till skogen... Jajamen ni hörde rätt... Dagmammorna och barnen är i skogen hela veckan å har älgjakt! I skogen alldeles brevid Anneli ( en av dagmammorna) har dom satt upp presseninngar så d blir lite tak o där under har dom bänkar o granris som dom kan sitta på å mysa. En eld har dom oxå så klart, är hur mysigt som helst, ska knäppa lite kort där senare tänkte jag! Dom är ute hela dagarna, hela veckan å dom har hur kul som helst! Är riktigt avis o skulle gärna vara med där kan jag säga! Så i morse var julia laddad med bössan i högsta hugg!

I går var vi kalas igen... Roger fyllde 26 å d blev massa gotta! Mums!!! Annars var gårdagen rätt lugn... Jag stod på alla 4 i ett trädgårdsland å planterade tulpan o påskliljelökar! Göran bytte däck på min bil å lagade lite diverse grejor som var trasiga, bla ett motorvärmaruttag som nån haft sönder! Hihi!
  

Nu ska jag skicka in kort på Julia till ljusnan tänkte jag! Fyller ju 4 år på fredag, usch vad tiden går fort!!! Sa till Göran häromdagen när jag låg med magen i vädret... Tänk att för 4 år sen så hade jag lika stor mage! men snart försvinner den hoppas jag!!!

Knäppte lite kort på julia ute i går men våran lilla dam är ju inte still en sekund så det är lite svårt att få nå bra bilder!!










åsså nån magbild



framifrån! ser rätt stor ut!! hihi...



Nä nog med magbilder nu!!! Ha en bra da

Kommentarer
Postat av: Anna Brolin

Jag står fast vid att du får en pojk =) gud vad spännande inte långt kvar nu é



Kramar

2008-10-13 @ 16:20:11
URL: http://bhugulliver.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0