9 år!!!

I dag har Göran å jag varit tillsammans i 9 år! Helt oroligt länge... För 9 år sedan var jag 18år o han 20år, usch vad ung å fräsha vi var då! Haha! Nu 9 år senare är vi snart 2 barns föräldrar, husägare o har 3 bilar på gården! 
Och han är fortfarande killen/mannen i mitt liv!!!


I dag e Julia hemma från dagmamman o jag har lovat att hon ska få vara ute o cykla lite i dag, men än är det lite kallt ute
-3.8 grader, brrr... Tror vi går upp till verkstan så hon får cykla omkring där på den stora grusplanen dom har där, det tycker hon är jättekul åsså slipper jag jaga henne efter vägen vilket är rätt jobbigt!

I går kom cissi o Linn å hälsade på! cissi hade köpt med sig lite nybakat bröd o pålägg o d var inte dumt kan jag säga! Mums! Var jättekul med lite sällskap å få surra lite! På eftermiddagen så kom Sofie o Axel upp å hälsade på å grattade Julia i efterskott! Dom blev kvar till kl 19 o efter det var det sängen som gällde för Julia å hon somnade snabbt som vanligt! Å i natt har hon sovit hela natten i sin säng igen! Hoppas hoppas att det hå ller i sig... Nä nu ska jag ägna lite tid å dottern o sluta vara en sån datanörd!!!
See you!

Kommentarer
Postat av: Cicci

Tiden går fort när man har roligt ;-)

I nyår är det 6 år för mig och Roger oxå... :-)



Vi är hemma idag också... Är så less på förkylning nu. Både Morgan och jag är sjuka :-(



Nu håller Morgan på att stoppa in leksaker i tvättmaskinen... Ha det bra! Kram/C

2008-10-23 @ 09:18:20
Postat av: emma

ojoj.. 9 år, inte illa de inte :-)

2008-10-23 @ 10:44:21
URL: http://www.hansson-linden.se/WP
Postat av: Anki

Grattis grattis! Ja tänk vad tiden går.. Jag och Andreas har snart varit tillsammans i 11 år! Hua.. Vi var 14 och 15 när vi träffades.. Bara barn! :) Då trodde man inte att det skulle hålla så här länge! (och förhoppningsvis resten av livet. :) )

Hoppas ni får en bra dag! Kram

2008-10-23 @ 11:05:02
URL: http://lahenkorvaengelbrektsson.blogg.se/
Postat av: Emma

Grattis på årsdagen!

Jag minns nog när du och Göran skulle på er första dejt... Ni skulle på bio och du hade gett dig f*n på att ni inte skulle bli ihop av en massa orsaker. Det gick ju så där bra =P

Stor kram/Emma

2008-10-23 @ 12:28:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0