Tisdag!

Dagarna rullar på rätt snabbt..  Hugo har blivit 18 dagar å det känns som att han alltid har varit hos oss! Han är rätt snäll fortfarande, men lite bökig på kvällssidan, häromdagen var det inget som var bra, skulle bli buren å vaggad hela kvällen, men i går var han jättesnäll o sov mest hela dagen... Verkar ha lite ont i magen i bland och har lite problem med att rapa i bland oxå! Men annars är han hur duktig som helst! Får sova rätt bra på nätterna! i går åt han kl21, kl 02 ( plus bajsade) och kl 6.. Visst ska man va rätt nöjd då va? Men antar att det bara är tillfälligt... Snart har han väl en sån där tillväxt period o ska snutta jämt ;-), men jag är glad för dom sovtimmar vi får!

I dag ska vi få besök av min kusin Emma & hennes sambo Kristian! Ska bli jättekul, sist jag träffade dom var i somras när dom var upp hit och hälsade på! O nu vill dom ju komma å träffa lillkillen så klart! Alltid kul med sällskap!

Nä nu ropar Hugo på mig! Ha en bra dag!!!! Det är ju kanonväder ju så gå ut i finvädret vettja!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har blivit utmanad:)

Kraaam

2008-11-25 @ 19:13:19
Postat av: Maria

Åh, tänk att jag inte såg det här förrän nu. Är du kusin med Emma? Jag känner nämligen henne lite.... vi har gått en kurs på högskolan ihop. Det var nåt år sen nu. Följde henne lite när hon fick sin lilla förut. Men sen har jag inte hittat på hennes sida på familjeliv och jag har för mig hon hade en blogg å va?



Du får hälsa henne nästa gång du pratar med henne.



/Maria

2008-11-26 @ 23:04:11
URL: http://www.familjenlinden.se/wp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0