Lördagsgodis!

Sitter här framför datan å trycker i mig godis fast jag inte borde! Har ett enormt sötbegär! Blir galen! Är det för att man ammar kanske! Skulle inte tro det! Har alltid godisbegär, vilket är jättetråkigt för jag vill verkligen inte äta så mycket sött jämt! Men idag är det lördag å då är det "tillåtet" att äta! Julia sitter framför en pippi film å käkar sitt godis hon! Hugo sover sött i sin korg! Så just nu är det rätt lätt å vara 2 barns mamma! Haha!
Göran är uppe i verkstan å hjälper en kompis med nåt... Fråga mig inte vad för det har jag ingen aning om!

Natten som var har varit riktigt bra! Hugo åt ett mål vid kl 3 ( som vanligt) sen så bajsade han ( som vanligt)... Än så länge är han jätteduktig å sover om nätterna! peppar peppar!!!

I dag händer det inte mycket! Jag har gjort det jag ska göra i dag redan! Dammsugit hela huset å så städade jag å jullan hennes rum! Så det känns skönt att dammråttorna är borta ett litet tag i alla fall!

Har inte så mycket att skriva för det händer inte så mycket hemma hos oss just nu! Gosar å myser så mycket som möjligt med mina älsklingar!

Ska försöka fixa lite mat senare oxå! Fläskfile i ugn a´la Cissi! Haha! Hur gott å enkelt som helst!
Just ja ska försöka fixa julkort oxå, hoppas det inte är för sent bara! Mamma köpte en tomtedräkt till Hugo på H&M åsså fick Julia en jättefin röd tröja med rosor på så jag tänkte försöka knäppa dom i helgen! Är ju lite kul å skicka såna Julkort tycker jag!

Nä, nog svamlat nu! Ha en bra helg allihopa! Kramar på er!

Kommentarer
Postat av: Emma

Shit du är så duktig! Orkar städa och allt fast du är nyförlöst, du måste ge andra mammor dåligt samvete ha ha

Det låter som att ni har det jättemysigt där uppe i hälsingen i af. Och klart att du ska unna dig lite lördagsgodis, själv äter jag choklad och dricker ett glas vin =)

Stor kram!

2008-11-15 @ 15:37:10
Postat av: carina

klart du ska äta godis,det är ju halva nöjet med helg;-)

2008-11-16 @ 07:17:21
URL: http://cnordgrens.blogg.se/
Postat av: ¨Mari

jo,vi tänkte komma över nästa helg men de låter som ni har fullt upp så de kanske blir mycket med främmande o så. du får säga sj hur du vill. Haha lördags godis får man unna sig som mamma bara att äta de :D. Oj oj, redan så där tidigt efter att städa tror ja vänta nån vecka ja, men ja drog i gång dammsugaren så hon skulle bli van den :). TROR JA MÅSTE UPPDATERA MIN BLOGG SNART SUCKAR EL VA TROR DU?!... hoppas ni haft en trevlig helg hörs o syns snart då :) kram kram

2008-11-16 @ 11:41:48
URL: http://marajsan.blogg.se/
Postat av: Anki

Godis äter jag varje fredag och lördag och finns det kvar blir det både söndag och måndag också. :) Illa!! :) Men nu ska jag fortsätta baka! Dumlekakor! Mums! :) Vi hörs!! Kramar!!

2008-11-16 @ 12:54:10
URL: http://ankiengelbrektsson.blogspot.com
Postat av: Frida

Ja de blåste riktigt rejält...men i skogen var de faktiskt ganska skönt.

De är ju jätte bra om han tycker om att sova i vagnen....lämpligt om inte annat:)

Ha de bra...kraaam

2008-11-16 @ 20:59:39
URL: http://fridaforsblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0