Jag i ett nötskal!!!

Åhh va trött jag blir! Såg att posten kom för en stund sen o skuttade ut i detta skitväder o hämtade den ( är ju dagens höjdpunkt ju!). I alla fall så hade Julkorten kommit! åhhh va kul tänkte jag! Öppnade kuveret o vad ser jag... Inget... Kortet är helt svart!!!! Men va F-N!!! Blir förbannad o ringer till postfoto... Får till svar att är kortet helt svart så har jag inte valt någon bild... Ja d ska ju ta med fan vara jag till å lyckas med nåt sånt... 198.- åt helvete hann jag tänka, men snälla tjejen i luren bad mej vänta o så fixade hon att jag skulle slippa betala för dom hade tydligen haft problem med just detta... Å nu fanns det en spärr av något slag så att det inte skulle gå å beställa utan att välja kort... Nu undrar ni kanske hur jag kan va så jäkla dum å inte välja något kort till Julkortet men det hade jag gjort men tror jag missad e en lite knapptryckning, o enligt tjejen i luren var jag inte den enda, så nu ska det förhoppningsvis komma nya kort som mina barn har fastnat på ;-)

Nu till nåt annat... Vilket väder vi fått, både på gott.. Gillar ju snön men gillar lite mindre att köra ute på vägarna i detta väder... Men i natt stormade det så jag trodde taket skulle flyga i väg, men än sitter det kvar i alla fall ;-)

Ska försöka ta mej i kragen å börja gå till lite jul här hemma i dag! Det är ju första advent till helgen ju! Ska börja i Jullans rum tänkte jag! Byta gardiner å hänga upp hennes fina röda ljusboll hon fick förra året av mormor o morfar...

Nä nu måste jag slita mej från datan... Är ju fanken beroendeframkallande med datorer...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0