Jag har blivit utmanad!

Skriv ner 5 av dina favorit artister/grupper som du gillar lyssnar på eller som du känner att verkligen är "DU". Skriv gärna en kommentar till.

1. 
ABBA. Haha! KAn ju alla låtarna typ utantill o jag tycker det är otroligt att dem lever kvar fortfarnande! 

2. Takida är ju riktigt bra dem! Gillar rösten på han som sjunger riktigt mycket!

 3. R.e.m är en gammal favorit, lyssnar inte ofta på dem, men dom är i alla fall riktigt bra!
 
4. Martin Stenmark... Gillar hans låtar som man lätt lär sig utantill...

5. På sista plats skriver jag radiomusiken, lyssnar mest på radio när jag är hemma.. Kan ha en favoritlåt ena dagen som byts till en ny nästa dag... Är en riktig allätare jag!

Nu ska du utmana några andra. Kanske någon som som du är nyfiken på? Utamanar alla som vill och har lust!!!!

http://se.youtube.com/watch?v=M7vs21ZKrKM kolla in denna ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0