Jag har blivit utmanad av ett gäng tjejer!




Jag har blivit utmanad !

Sju saker om mej själv:

1. Är en riktig mammagris! Pratar med mamma minst 1 gång om dagen å hon är en av mina bästa kompisar å jag hoppas jag kommer ha samma kontakt med mina barn i framtiden! Göran trackar mej rätt mycket för att jag säger att jag måste ringa mamma... Hihi!

2. Är en person som aldrig kommer försent, snarare alltid på tok för tidigt! Har nog bara sovit över typ 1 gång å då var hela dagen förstörd!

3. Många trodde jag var en pojke när jag var lite, kortklippt o så hade jag rätt mörk röst o var som en pojke till sättet oxå i bland, kanske beror på att jag är uppvuxen med bröder?! Är nog fortfarande lite killig i bland, e liksom inte rädd att ta i o få lite skit under naglarna!

4. Älskar att duscha kokhett! Å då menar jag KOKhett! Bränner mej nästan i duschen å d e bara såååå skönt!

5. Ofta så pratar jag först å tänker sen, kan bli lite tokigt i bland, men jag är lite snabb med att glappa med käften i bland å då får jag stå för följderna... ;-)

6. Älskar shoppa ( vem gör inte det?!), finns d nå bättre än å åka i väg till typ valbo å blåsa en massa pengar!!!

7. Är ingen fantast som gillar å städa, skulle vilja vara mer pedantisk än jag är! Har rätt rörigt omkring mej o d tycker jag är ganska jobbigt, vill ju ha mera ordning men det går bara inte!

Eftersom så många av mina kompisar redan blivit utmanad så struntar jag i att utmana någon...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0