Fredag

Ja i dag är Hugo 1 vecka gammal! Sjukt fort har den här veckan gått, men det har ta me tusan varit nåt varje dag som man skulle i väg på...
Mån- pku-prov
Tis- Knäppa kort för ljusnan
Ons-Läkarbesök
Tors-bvc för båda barnen + att vi skulle bowla på kvällen med görans brossor

men i går sa min mage i från :-( fick ont i magen på eftermiddagen när vi kom hem från Bvc... Så jag o Hugo stannade hemma o vilade å det var behövligt kan jag säga! I dag känns det mycket bättre! Å Julia å Göran hade en jättemysig kväll på bowlingen! Lite bra för dom o få lite pappa-dotter tid tillsammans!

I dag har d som sagt varit lungt! Mamma å pappa var upp en sväng mitt på dagen å myste lite med Hugo! Annars har vi varit bara hemma! Helgen blir oxå lugn!

I dag har vi badat Hugo för första gången å d gillade han skarpt! Ända tills han skulle upp ur badet då blev d ramaskri! Haha! Annars är han rätt snäll! Tycker jag får sova bra om nätterna å känner mig rätt pigg om dagarna! En dålig ovana har han fått in i alla fall! Att han bajsar mitt i natten vid 3 ungefär! Jättekul å gå upp då!

Nä nu ska jag sova! Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Mari

Okej men eftersom att hugo får nått så tänkte jag att julia skulle få något med som ni gjorde me casper :D. Vad skönt att ni mår bra o så. Ja, tiden går sjukt fort kan knappt tro att hon redan är 4mån lillstrumpan min ;D. går de bra om vi tittar över till helgen som kommer? ha de så bra kram

2008-11-14 @ 23:23:22
URL: http://marajsan.blogg.se/
Postat av: emma

redan en vecka? ja de går hemskt fort tiden! Bra att du lyssnar på kroppen och vilar när den säger till! Blir oftast bara pannkaka annars! Elton bruka också bajsa mitt i natten ett tag när han va nyfödd! bara kliva upp å se glad ut de ;-)

2008-11-15 @ 08:43:49
URL: http://www.hansson-linden.se/WP
Postat av: Anonym

Skönt att du får sova skapligt på nätterna i alla fall då =) Låter som en snäll kille ni har fått! Längter till min semester, tror att vi kommer upp på tisdagen (25/11) om det går bra =D Ska till Frida och Thomas och titta på nya huset på söndagen och lämna in bilen på en check up på måndagen...

/Kram Emma

2008-11-15 @ 15:33:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0