Bf+1

Usch å fy! Trodde då inte jag skulle gå över tiden! Men nu sitter jag här i soffan o det var i går som bebisen var beräknad å kika ut men icke sa nicke... Bara gilla läget å gå å gräva ner sig... Haha! Närå! I dag ska jag i alla fall till Bm o då får jag väk antagligen tid för ultraljud... Huvudsaken att bebisen mår bra där inne! Det är det viktigast för mig nu! Men jag vill bara inte bli igångsatt, men det är rätt långt kvar tills dom gör det om allt ser bra ut i magen!
Sluttjatat om bebisen för nu!

I går så var Julia hemma från dagmamman så vi drog ner till bollnäs! Var på dollarstore o kikade lite, mkt fint som vanligt! Sen så käkade vi på MAX o sen så åkte vi ner på stn å kikade lite, tittade efter farsdagspresent till G, men hittade inget, måste nog ner å kika lite å i dag oxå innan jag ska till Bm... Åsså måste jag handla lite, mest frukt som det går åt en hel del här hemma! Det är Julia å jag som står för fruktätande i den här familjen, Göran äter inte så mkt frukt, men Jullan e lik mamma hon! Kan proppa i sig 3 mandariner på raken å jag är lika! Mums! Så lite frukt ska inhandlas! 

I går kväll var jag bjuden till svärmor på Spademo... Jättemysigt, vi satt allihopa med fötterna i fotbad! Å d var så skönt! Käkade frukt å drack cider! Var jättesköna produkter ( det var Enjo-grejor vi fick prova) men rätt dyra å jag som inte vet när min föräldrapenning kommer igång fick/kunde inte handla något, fast jag gärna skulle vilja! Blev kvar rätt länge, jag & Cissi ( Görans borssas tjej), svärmor & Ronny satt å pratade en massa å d va skönt å få sitta å prata lite utan massa barn runt fötterna! Inte ofta man kommer i väg själv men när man gör det så njuter man riktigt o vill inte åka hem... Hihi! Men vid 22 så åkte jag hem å då hade Jullan sovit sen länge å Göran satt å spelade tv-spel!

Just nu är Julia hos dagmamman o jag sitter å kollar på rix fm på tv:n o knappar lite... Ska ta å röja lite, våran dotter har fått för sig att hennes rum har flyttat ner i vårat vardagsrum, fullt med leksaker här nere kan jag säga å d gillar jag inte...

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Emma

Tror att du har rätt. Jag kan ju inte sitta där ute i obygden och få lappsjuka bara för att det är ett fast jobb. "Livet framför jobbet" som Rosy formulerade det =) Det kommer andra jobb!





Jag tänker jättemycket på dig och familjen och bebisen och håller tummarna för att det har satt igång nu. Håller tummarna för att det lite fortare kanske än förra gången också ;)



Kramar Emma

2008-11-06 @ 07:00:55
Postat av: carina

Håller tummar och tår för att du är i gävle nu och jobbar fram bäbis:-)

2008-11-06 @ 07:33:28
URL: http://cnordgrens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0