Bf i dag!!!

Nu har jag gått mina 280 dagar å jag har en envis bebis i magen... Tydligen envisare än jag... Suck ;-) Trodde ju i min vildaste fantasi att jag skulle ha en bebis här hemma nu men så blev det inte riktigt! Natten har varit lugn! Har sovit som en sten tror jag! Vaknade vid 4 å var uppe på toa annars så sov vi ( J & jag) till 7! Skönt! Behövdes! Är utvildad nu så d skulle inte göra nåt om vattnet gick eller nåt! Ingen skulle bli lyckligare än jag! I morrn ska jag till barnmorskan! Då får jag tid ´för ultraljud... När får man ultraljud tro?! Får man d rätt snabbt eller måste man gå typ 1 v över tiden innan dom gör ultraljud? Nån som vet?! Det är väl det enda jag ser fram emot om jag ska gå över tiden att jag får se bebben på ultraljud! Men tror jullan o jag ska ut å promenera en rejäl sväng i dag! Helst i snön kanske så man får kämpa lite ;-) Får väl se vad vi hittar på...

I kväll ska jag till svärmor på Spademo... Få sitta med fotbad å ha d bra! Det är ju inte dumt precis! Synd att det är dyra grejor bara...

Nä nu ska jag ta reda på frukost disken åsså kanske man borde klä på sig nåt tag!
 
Kram på er allihopa

Kommentarer
Postat av: Anna

Vi skulle ha fått det måndagen då Isak föddes alltså en vecka över tiden. Men Karin jobbar fedagar varannan vecka och måndagar varannan vecka så med tur får du ett på fredag om bebe är kvar då vill säga =) Men då ska den lilla vara ute tycker jag!



Kramar

2008-11-04 @ 09:21:57
URL: http://bhugulliver.blogspot.com
Postat av: Mari

Ja de var väldigt skönt att va utan barn en stund är så väldigt sällan man är de nu för tiden. Tror inte de spelar någon roll hur mycket du än skulle göra tror bebben kommer ut när den vill ändå. Men min barnmorska tipsa om sex hon o de funkade inte häller, men de funkar kanske att åka hem till nån o säga att man inte orkar föda barn i natt :P de funka ju för oss :D!! Hoppas på att eran bil far förbi här snart:) så vi får komma o snusa bebis :) ta hand om er kram :D

2008-11-04 @ 11:07:16
URL: http://marajsan.blogg.se/
Postat av: Bettan

Hoppas att allt går bra nu, och att du slipper gå över allt för länge...

2008-11-04 @ 12:51:52
Postat av: Bettan

Du har blivit utmanad!

2008-11-04 @ 13:58:42
Postat av: Carro

hoppas lillen kommer snart :) min blev 3 månader idag :)

2008-11-04 @ 14:00:29
URL: http://carolinanorgren.blogg.se/
Postat av: Frida

Haha, jo de är precis som du tror:)

Vi har faktiskt inte försökt så seriöst innan men den här gången fick vi äl- test av ett par kompisar som ska ha...så då tänkte vi testa lite mer seriöst. Tyvärr så funkade de inte den här gången:/

De är ju lite tråkigt eftersom vi vill ha barn i början av året å då börjar de bli lite sent för de nu...vi måste vänta till i April i så fall. Trök för jag vill ha nu:)

Hoppas att du får åka i väg snart i alla fall:)

Kraaam

2008-11-04 @ 15:47:40
URL: http://fridaforsblom.blogg.se/
Postat av: Frida

Ja vi får se vad som händer...vi har ju varit inställd på de här nu så jag vill ju inte vänta så länge.

Jag har föresten utmanat dej oxå:)

Kraaam

2008-11-04 @ 16:23:06
URL: http://fridaforsblom.blogg.se/
Postat av: emma

de är nog en vecka som gäller, har för mig ja hade ul tid dagen efter elton föddes å jag gick över 6 dagar..

2008-11-04 @ 18:26:59
URL: http://www.hansson-linden.se/WP
Postat av: Maria

Jag hade UL samma dag som S föddes och då hade jag gått 10dgr över tiden och var i vecka 42.

Så har du otur så kan du ju få vänta ett tag. Man såg inte mycket på UL när dem var så där stora. Huvudet tog ju hela skärmen typ.

/M

2008-11-05 @ 08:55:32
URL: http://www.familjenlinden.se/wp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0