Besiktning i går!

I går var vi å besiktigade lillen igen! Blir ju ofta man ska till Bvc i början! Å det tycker jag är bara kul!!! Hugo går upp i vikt som han ska i alla fall och det är ju jätteskönt! Han väger ca 4150 gram nu å är 53.5 cm lång, följer sin kurva jättebra!
Nu har hela familjen bytt hälsocentraloxå, så nu går vi i bollnäs allihopa å "slipper" kilafors! Tycker det är bara en massa olika läkare där hela tiden + att bvc inte är nån höjdare, i och för sig var det ett bra tag sen jag var på bvc där nu men jag har hört från andra att det inte blivit nå bättre! Å vi trivs sååå himla bra med Anneli i Bollnäs!

I dag är det sista dagen Göran är hemma å är pappaledig... Gaaa! Hur ska det gå.. Jo d går nog bra, är inte så värst orolig! I morrn ska jag i väg m Julia till dagmamman men det ska nog gå bra hoppas jag!

I dag hoppas jag på att Julkorten kommer! Var ju jättelämpligt att fixa dem på internet åsså kunde man skriva dit precis hur man ville att det skulle stå på julkorten oxå, så det enda man behöver göra är att skriva i adresserna på kuverten å skicka i väg! KAnon, å inte var d så värst dyrt heller, 4:- per kort ungefär!
Sen sitter jag å väntar på att  Hugos sista siffror i  personnumret oxå, borde komma vilken dag som helst nu!
I dag blir det en lugn dag ( igen) dona lite här hemma å så ska vi nog försöka ta oss ut en sväng oxå! Verkar bli rätt skapligt väder oxå! Solen skiner nu i alla fall! Men det är kallt ser jag... Brr -5.8 grader, får nog vänta nån timme innan vi går ut...

Å jag blir galen! Har inga kläder att ha på mej heller, inga byxor i alla fall, provade mina gamla jeans för skoj skull... Skulle jag inte gjort.. Fick ju upp dom över låren å rumpan och så sen var det NIT! Ett par av typ 5 fick jag igen gylfen på men hur såg man ut sen då?! 15 bilringar hängde över... Jo jag vet att det inte är ens 2 veckor sen Hugo föddes men jag VILL kunna ha mina byxor igen! Har liksom ingen lust å gå i mysbyxor hela tiden å inte vill jag nå gärna sätta på mig mamma jeansen heller! Nä, får nog göra som en kompis sa i går när jag pratade med henne på telefon! Kör på leggings o tunikor! Men jag känner mig så fläskig i leggings, har gärna tunika men då gärna jeans under, men sen så har jag inte så mycket tunikor heller! Stora problem jag har va!!! Borde köpa lite nya kläder... Men pengar fattas!!!
 
Nä nu ska jag överge morgonrocken å sätta på mej ett par mjukisbyxor! Suck! ;-)


Mina älskade ungar! Försök till Julkort ;-)

Ha en bra dag mina vänner!

Kommentarer
Postat av: emma

vilka söta små tomtar!

De är verkligen inte bra här på bvc i kilafors så du gjorde helt rätt som valde bollnäs. Denna bäs tänker ja skriva in i bollnäs, jag ångrar som tusan att jag inte gjorde de med elton. Spec när de va första och de skulle ordnas med föräldrargrupper och så.. de va mest ett himla strul här. Men man lär sig av sina misstag :-) och de tänker ja inte göra om!

Jobbigt dedär när man inte har nå kläder, inte vill man gärna köpa nytt direkt efter förlossningen heller för man ska ju förhoppningsvis tappa lite mer... ;-)

2008-11-20 @ 09:15:33
URL: http://www.hansson-linden.se/WP
Postat av: Anki

Vilket fint julkort! Jag har också klädproblem.. Fortfarande! Har ett par jeans som jag verkligen vill komma i men då måste jag gå ner typ minst 15 kg! Förmodligen 20.. Men jag ska dit! Ska ha som mål att gå ner 10 kg till sommaren. Men det är svårt när man är sockerberoende.. Ha en bra dag! Kram!

2008-11-20 @ 09:35:26
URL: http://ankiengelbrektsson.blogspot.com
Postat av: Sofie

Dom är helt underbara... Jag är såå avis... Både jag å Axel är såå bäbissjuka just nu... Vi längtar tills vi kan komma å snoosa lite på junior. Kram

2008-11-20 @ 13:11:33
URL: http://[email protected]
Postat av: Carro

Fina julkort :) Vilken sida va du in på o beställde julkorten då? Tänkte göra nå liknande på Vincent. Han har fått tomtekläder iaf :) Kram

2008-11-20 @ 15:06:36
URL: http://carolinanorgren.blogg.se/
Postat av: Linda

Sött kort :)

2008-11-20 @ 18:12:36
URL: http://lindacharlottandersson.blogg.se/
Postat av: Mari

Vad söta små tomtar :D! Ska fixa nå julkort vi o men men tiden har lixom inte funnits till än. Natalie har blivit sjuk för första gången jätte förkyld o sen spyr hon som en fontän stackarn, o dom är ju så hjälplösa när dom e små. Kul o höra att ni trivs med Annelie har henne vi med stor trivs med henne finns nog ingen bättre än hon :D!.Nä nu ska ja lägga barn hörs nå o ta hand om dig kram kram!

2008-11-20 @ 18:31:17
URL: http://marajsan.blogg.se/
Postat av: carina

Gud vilka sötnosar.Underbara barn ni har :-)

2008-11-20 @ 18:34:15
URL: http://cnordgrens.blogg.se/
Postat av: Frida

Tack...visst var den snygg. Jag älskar oxå mössor. Har hur många som helst....är nog mössoman:)

Ha en bra dag!

Kraaam

2008-11-21 @ 12:05:52
URL: http://fridaforsblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0