3 veckor

Ja så gammal är våran lilla knubbis nu! Attans vad han växer.. Snart är stl 56 ett minne blott! Haha! Var å vägde lillgubben i onsdags o han väger nu 4500g o var 55 cm lång! Så han växer å mår bra! Har det lite bökigt med magen på kvällarna, men i morse var vi ner på apoteket å handlade minifom droppar så nu hoppas vi att det ska ordna sig!

Jag håller på å försöker göra lite jul här hemma... Har satt upp lite stakar å stjärnor o tänkte försöka få upp julgardiner i köket nu om lilleman tillåter mej att göra det... plus att jag skulle försöka mig på å dammsuga lite, kanske ska göra det först så kanske Hugo somnar, han gjorde det sist i alla fall ;-)

Helgen blir lugn! Julia är bjuden på tjej disco på lördag till hanna & Thea å det ser hon fram emot! Vi åker nog å hälsar på tommy & mela en sväng medans Jullan är där!

Alldeles nu så ringde en försäljare från nå jävla tvättmedelsgrejsimojs å jag blir sååååå less på alla försäljare, dessutom så har vi NIX men det verkar inte funka som det ska... Grrr!!! Men jag avslutade samtalet rätt snabbt kan jag säga!

Annars rullar allt på som det ska, skulle vilja hinna blogga oftare, men tiden räcker inte till, sitter just nu å knappar men vänster hand på datan, har sonen i höger arm, han hade ingen som helst lust å ligga själv.... Så har jag det om dagarna ;-) men jag e lika lycklig för det!

Kram på er!!!

Kommentarer
Postat av: carina

Ja,otroligt vad fort det går.Tyckte du gick med magen i vädret bara för någon dag sedan:-)

Tänk,mina bäbisar är 2år o 3månader(läskigt).

2008-11-28 @ 21:40:51
URL: http://cnordgrens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0