Vill inte jobba i morgon!

Usch... Man blir så bortskämd när man varit ledig några dagar, speciellt den här helgen när vi blev ledig i 4 dagar på raken! Hur skönt som helst! Men men d går ju bra bara man kommer upp i morgon bitti o jag trivs ju så bra på mina 2 jobb!

I går var vi ju på 40+50 års fest å d va skoj! Fick god mat å tårta! Mumsigt värre! Blev ganska tidig hemgång för oss i alla fall! Var hemma före 24 så man kom upp i tid i morse trots att vi var barnlediga, Göran har grejat med sin bil i dag som han har kört sönder... suck.... Å jag har städat Julias lekstuga! Vart jättefint! Ska bli kul å se vad hon säger när hon kommer hem om några timmar... Hon har ju varit hos mormor o morfar i natt å dom ska skjutsa hem henne lite senare! Å jag ska försöka fixa till lite mat tills dom kommer, blir grillad kycklingfile me pommes o lite annat smått o gott! Mmmmm... 

Nu ska jag ta å gå ut en sväng till innan  d e dax å fixa mat! Hare bra allihopa!

Kommentarer
Postat av: cissi

Hoppas det går bra att jobba iaf i dag=) Här är man trött å slö! synd att du måste jobba när det verkar bli fint väder!
Ha en bra dag!
Kram

2008-05-05 @ 09:03:10
URL: http://cillaz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0