Härligt!!!!

KAn inte säga så mycket annat!!! Bara ÄLSKAR det här vädret, åhh man blir på så bra humör o bara vill vara ute å njuta, å d har vi gjort i dag!!! Julia har tagit sitt första dopp i dag! Ja jag vet hon e galen, men med en sådan mor så e d väl inte så konstigt ;-) VAr uppe hos farfar i Flugbo (han har stuga där me egen liten strand) o jag hade lovat Julia att hon skulle få bada fötterna... Hehe! Resten räknar ni nog ut själv.. Plaskade på bar ett tag. Jullans lilla kusin Morgan 1.5 år var oxå med o han ville ju göra som Julia så klart så han plaskade lite han oxå!
Sen blev d grillning! Mumsigt!

Nu sover Julia, hon somnade i soffan så d var bara att bära upp henne i sängen! Skönt! Hon har varit så jobbig dom senaste dagarna, det har tagit uppemot en timme för henne att somna, hon brukar somna på max 10 min förr. Tror hon varit övertrött....

I möre bär d av norrut mot Järvzoo å d ska bli kul! Hoppas vi får se några djur fast d e sååå varmt ute...

Just ja! Julia har varit på kalas hos sin kompis Ylva i dag! Å d var jättekul tyckte hon! Speciellt deras stora studsmatta... Vill oxå köpa en sån hem till oss men vi får se om d blir nån denna sommar.. Hmmm.... Dom e ju dyr dom rackarna!

Jag har varit å är sååå dålig på att hinna blogga, jobbar mycket nu å e såå trött på kvällarna. O nu när d varit sånt bra väder ett tag så vill man ju bara vara ute å mysa på kvällarna! Snacka att man bor i ett Paradis! Älskar verkligen att bo här ute på landet! Riktig livskvalitet kan jag lova! Har fönstret öppen om nätterna nu, så nu somnar man av ån som forsar nedanför oss! Inte illa tycker jag! Nog skrytet om hällbo, men d finns 3 hus till salu här uppe nu om det är nån som e sugen.. Hihi!

Nu ska jag nog duscha av mig lite, sen ska jag äta mitt lördagsgodis framför en film som skulle börja vid 21.15 tror jag! Mums! Bara måste ha sura godis nu ett tag!! haha! Undra om jag får en liten sur bebbe tro??! Äter surt tills tungan domnar bort.. Haha!

Tjing tjong!

Kommentarer
Postat av: Frida

Är faktiskt beredd at hålla med dj...Hällbo är paradiset på jorden:) Folk vet inte vad de går miste om!

2008-06-13 @ 12:10:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0