Feber!!!

Min lilla stora tjej har lite feber i dag så vi är hemma från dagmamma å jobb, märkte i går kväll att hon inte var riktigt som hon skulle, frös å ville inte ha nå kvällsfika, det är inte likt Julia. Hon hade 38.0 i går kväll o i morse låg den på 38.4. Det är så att det går vattkoppor hos dagmammorna så antagligen kommer det att ploppa upp såna inom en snar framtid. Hon är pigg i övrigt i alla fall o har ätit kräm nu på morgonen så d är bra i alla fall.

Helgen som var har varit kul! I lördags var vi upp på Volvo i bollnäs, dom hade nån invigning med massa bra priser på en del grejor så vi var dit å kikade lite, kul å komma ut å se lite folk!
Sen bar d väg till albert å herbert för att köpa inflyttningspresent till Görans moster som flyttat... Innan vi åkte hem från bollnäs kunde jag övertala Göran att få kika in på dollar store oxå, köpte panelgarndiner med söta elefanter, noshörningar mm på som jag ska sätta i "lill"rummet, som senare ska bli bebisens rum.
På kvällen åkte vi till svärmor å Arne å grattade Arne på hans 49 års dag! Han fick lotter å en Hälge tidning! Som e hans favorit! Göran var på Club 25 på kvällen/natten, tror inte han varit på tranan på typ 5 år... Å inte jag heller för den delen men jag fick snällt stanna hemma jag, vilket inte gjorde så mkt!

I går så var det en lugn dag, vi var ner till bollnäs å käkade på max. På eftermiddagen så kom svärfar med sin skylift så då blev d klippning av våra 2 vildvuxna äppelträd! Men d e inte klart än, d tog längre tid än vi trodde kan jag säga!

Nu ska jag ta å slänga in lite tvätt i maskinen, nån nytta måste jag väl göra när jag e hemma med sjukt barn!

Tjing tjing!

Kommentarer
Postat av: Anna

Fy vad tråkigt, Det har gått koppor hos vår dagmamma också men Isak klarade sig tyvärr (jag vill att han får det medans han är liten och inte har vett att klia sönder dom) Så kommer det några koppor så kommer vi och hälsar på =D
Hoppas att hon inte blir jätte dålig bara!

2008-05-20 @ 09:39:13
URL: http://annabrolin.blogspot.com
Postat av: Anki

Hoppas hon blir frisk snart! Och är det vattkoppor kan du ju höra av dej så kommer vi och blir smittade. :) Eller inte jag men Nathalie. :) Fast jag tror jag har hört nånstans att det är farligt med vattkoppor om man är gravid? Har jag fel?

2008-05-20 @ 13:20:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0