Vilken härlig dag!!!

I dag så har d varit helt jättehärligt väder! Göran som har ägnat hela helgen i verkstan för att få ordning på sin bil gick dit som vanligt i morse, så Julia å jag tog bilen till farmor o hälsade på lite! Vi var  ute å åkte pulka, lekte i snön, Julia åkte lite skoter m farbror Ronny o sen så grillade vi korv! En HELT underbart mysig dag! Å Julia lekte som tusan! Å vi andra satt i solen mot husväggen å mådde prima! :-)

På em så lagde jag lite påskmat, jansson o lite prinskorv, ägg, köttbullar å sånt! Mumsigt! Jo tjena! Tills jag satt mej å skulle äta... Får i mig minimalt lute mat! Blir såååå arg! Jag som älskar mat! Allt står sig upp i halsen på mig! Men vad gör man inte... Haha! Ska bli såååå mysigt med en lite bebis igen! Längtar så hemskt mycket! 

Appropå bebis! Linda en gammal klasskompis från gymnasiet i sandviken som numer bor i regnsjö nån stans.. Tror jag! Hon har nyss flyttat dit i alla fall! Kommer från bollnäs från början! Skitsamma! I alla fall så blev hon å hennes Johan föräldrar i natt till en liten kille som heter William! Grattis till er! Blev så glad när jag fick sms i dag!!!

Nu ska jag gå ner å kolla på Bingo lotto! Fick en sån lott av mamma å pappa i går så då tänkte jag spela för en gångs skull!
Julia har redan somnat hon så då kan jag sitta i lugn å ro! Hon var så trött nu i kväll! Jobbigt att va ute å leka, d som e lite tråkigt att hon somnade så tidigt är ju att hon troligen vaknar kl 6 i morgon bitti, men får väl köra på en film åt henne då! Lånade Ronja Rövardotter av farmor å d var en riktig favorit kan jag säga!

Ha en bra kväll allihopa! Soffan kallar på mig nu!

Kommentarer
Postat av: cissi

Ja så där är det att va gravid hahaha men det är det ju värt:-) Skönt med lugn å ro! Peter lägger brdudarna nu så vi hopas att lugnet in finner sig här hemma snart oxå!
Kram

2008-03-23 @ 19:54:46
URL: http://cillaz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0