Solsken!

Sitter å funderar vad Julia å jag ska hitta på idag! Det är ju världens finväder ute å man borde vara ute hela dagen i dag å få lite sol på sig så man blir lite piggare! Men än så länge sitter jag bara i morgonrock o innan vi kommit i kläder o så så har väl d blivit mulet igen!

Helgen som var var vi i Ockelbo hos mamma å pappa! De var ju marknad där nere i helgen. Men d snö/regnade hela helgen så d var inte så trvligt att gå där då! Men Julia hann med att åka lite karusell o jag köpte strumpor, men sen blev d inte så mycket mera. Men d var skönt att komma hemmifrån o bara slappa en helg.

På söndagen när vi kom hem så var farfar o Micke hit å åt tacos me oss! Å d e ju bara för gott tyckte vi allihop!
Å lite senare på kvällen kom farmor me familj hit å fikade. Julia slocknade kl 19, var en jobbig helg för henne! Sen sov hon till halv 7 morgonen efter, fick väcka henne för att hon skulle hinna till lokalen på västansjö skolan! Julia älskar verkligen att vara där!

Ni kanske undrar hur d går på natten utan blöjan!? Å d går riktigt bra! Har varit 2 st bakslag då hon kissade i sängen... Men d var nog mest vårt fel. Ena gången så glömde vi säga åt henne att kissa aldeles innan hon skulle sova å andra gången hade hon nog fåttt för mycket att dricka på kvällen... Men annars har d gått jättebra å hon e så duktig!!! Det är ju sååå skönt att slippa tänka på d där blöjorna!

I går kväll var cissi o jag ute å promenerade å d var jätteskönt... När jag kom hem så hade jag satans om i benen! Antagligen hade jag gått å spänt mig för att d var halt ute å fått träningsvärk eller nåt... Hmm..

Nä som sagt! Ska försöka komma i väg ut innan det blir mulet igen.. Hihi!

Ha en fin dag allihopa!
image29
Testa att ha i badskum i ett bubbelbadkar! Det blir tokmycke bubblor då! Haha!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0