Proppmätt!

Precis så känner jag mig! Urk! Hade liksom förträngt hur d e att va gravid! Haha! E lite illamående å mornarna men bara så där obehagligt inte så jag behöver spy men d kanske kommer d oxå! Måste trycka i mig en macka direkt nästan så går d över, sen kommer d igen runt lunch å då tvingar jag i mig mat fast jag absolut inte e hungrig! O samma sak på kvällen! I dag så åt jag min kvällsmat i två omgångar! Göran hade gjort parisare m bröd! Mumsigt tänkte jag tills jag satte mig vid bordet! Tvingade i mig en... Åt en till några timmar senare... Haha! Hoppas att d går över snart å att d inte ska behöva bli som med Julia att jag spydde ett X antal gånger! Intressant fakta va?!

Annars har d varit fullt upp hela veckan! Har börjat ett nytt jobb som jag ska ha paralellt med jobbet nere i ockelbo. Jobbar som kock på Alfta Värdshus å d e jättekul! Har ju jobbat som kock förut i 4 år o nu så frågade en gammal jobbarkompis o görans lådsas syrra om jag ville komma å jobba lite extra hos dom! Jätteskoj o hemskt välkommet i pengakassan! Å d har gått jättebra! Hoppas dom tyckte d oxå så jag får fortsätta! Hihi!

Men nu e d ÄNTLIGEN långhelg! Ledig i 4 dagar! Ska bli så skönt! Blir en rätt lugn påsk... I morgon ska vi upp till Flugbo o angla... Eller rättare sagt mest grilla korv på isen! mysigt!
På kvällen är vi bjuden på mat till Tommy o Mela i granbo! Ska bli jättekul!
På påskafton kommer mamma o pappa upp å käkar med oss! Annars ska vi bara vara hemma å mysa!

Nu ska jag gå å sova! E så trött! Göran e inte hemma än... Han e i verkstan å skruvar på bilen! Så jag har fått haft fjärrkontrollen för mig själv i kväll o d gillar jag ;-) Julia somnade halv 8 så d har varit hemskt lungt å skönt faktiskt!

Kram på er å Gla Påsk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0