På jobbet!

Sitter på jobbet å d e sååå lungt så jag tänkte skriva ett inlägg!
Mamsen å pappsen har dragit till kanarieöarna en vecka så då får jag jobba exra mycket, brukar annars inte jobba helg men d blev så nu å d gör ju inte så mycket å man tjänar ju lite extra då oxå. O så e d ju ganska bra att vi har en data här med internet! ¨Så man har nåt att fördriva tiden med när man gjort allt som ska göras!

Jaja! Helgen har varit lugn... Jobbade till kl 19 o sen tar d nästan en timme att åka hem så vid åtta var jag hemma! hann gosa lite me jullan innan d va dax för henne att sova.. Både Göran å Julia somnade i hennes säng! Så där satt jag själv å tittade på tv. La mej vid 22 tror jag.

På lördagen vaknade jag vid 6 av att Julia kom in till oss o upplyste oss om att d va morgon för nu var d minnsan ljust ute! Grrr! Måste köpa rullgardiner till våra sovrum!!! Sen var d inte så värst trevlig väder ute heller... Det snöade... Fan vilket skitväder sa jag å tittade ut... Härmapan julia sa: Fan vilket fitväder å drämde handen i fönstret... Hihi! Man får passa sig med vad man säger nu....
Åkte i alla fall till jobbet å d gick bra trots snöväder...

Göran å Julia var till Torbjörn på kalas å Julia ville aldrig åka hem... Hon lekte o hade så kul me Torbjörns flickvän !Nina!

När jag kom hem vid 18 åkte vi på nästa kalas. Till Cissi som fyller 25 på måndag men hon hade kalas i går i stället! Välkommen in i Tant klubben vännen! Hihi! Hade jättekul å åt go smörgås tårta... En del chips å godis slank oxå ner! Julia å Thea lkte som tusan fast dom va lite ovänner i början som vanligt! Å när vi skulle åka hem så ville inte julia! Efter lite puss å kram så gick hon med på att åka hem å sova tillslut!
Tittade i alla fall på andra chansen hos cissi å peter å jag blev så glad att Nordman gick vidare å inte Carola o johnson! Tyckte nordman var så mycket bättre!

I morse vaknade Julia strax efter 6 igen! Blir GALEN! Fast hon somnade efter 22 i går så va hon liksom pigg! Å trots att jag försökt att möklägga både hennes å vårt sovrum m filtar så tji fick jag! Nu var d morgon! Hob hämtade sin pippisevis å bjöd oss på kaffe vid halv7 en söndag morgon! Jippi! Gissa om vi var nöjda...

Nu sitter jag i alla fall här på jobbet å ska ta å läsa lite kvällstidningar å ta mig en cholkadbit tänkte jag! Vissa förmåner ska man väl ha om man jobbar en söndag va???!!!

Ha de bra allihopa!!!

Kommentarer
Postat av: cissi

Tack så mycket för medlemskapet hahaha

2008-03-09 @ 15:27:29
URL: http://cillaz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0