Mamma väck mig nu!!!

Julia e rolig hon! Härom morgonen ropade hon vid kl 6 : mamma kom å väck mig nu! Då ropade jag tillbaka: jamn du e väl redan vaken. Julia svarade : Jo men kom å väck mig.. Haha! Tokfia!
I natt vid halv 2 ropade hon samma sak! Å då ropade göran tillbaka att klockan var halv 2 å att hon skulle fortsätta sova å d gjorde hon! Hihi! Tokigt va?

I dag har vi varit lediga å Julia har varit hos farmor en sväng på förmiddagen medans jag åkte ner till bollnäs å storhandlade! Skönt att handla själv så man kan tänka riktigt!

I tisdags var Sofia o hennes lilla söta Moa upp till oss å hälsade på! Dom e från ockelbo. Fia å jag gick både högstadiet å gymnasiet tillsammans! De var jättekul me lite sällskap tyckte vi.

I går jobbade jag o på kvällen var jag på städparty till svärmor! jättebra grejor men attans så dyra. Köpte i alla fall en badrums handske att göra ren vårt badkar å kaklet i badrummet med. Göran å Julia var hemma å myste å kollade på film å käkade chips mitt i veckan! Julia tyckte d va jättemysigt!

Nu ska jag ta å gå ner å hänga tvätt! Inte kul men nödvändigt!

I helgen ska jag jobba! Mamma (som äger affären jag jobbar på ) å pappa åker utomlands i morgon så nu blir d en hel del jobb för min del å d e ju jättebra! Så man får tjäna lite pengar!

Hare bra allihopa!
image30

Usch vad jag längtar till sommaren!!! Fast kanske inte till gräsklippningen... Tur att d finns andra som fixar den saken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0