Bebis i oktober!!!

Jajamen! Vi ska ha ett till litet troll i slutet på oktober om allt går som d ska å det hoppas vi verkligen!
Jag går in i vecka 8 i dag å d ska bli så spännande tycker vi alla 3! Julia tycker bebisen ska komma ut nu snart, har förklarat för henne att först ska det bli sommar å sen kommer hösten å då kommer vår bebis! Mår utomordentligt bra men e trött o skulle kunna somna när Julia nattas vi sju, halv åtta tiden... Hoppas jag slipper illamåendet som jag hade med Julia! Har inte kännt av nåt ännu!

Annars e allt som vanligt... Blev lite less i morse när jag såg vilket skitväder d var ute! Söslask! O jag som skulle åka bil ända ner till ockelbo! Å d va inget bra väg lag kan jag säga.. Jättespårigt o slaskigt! Men det gick trots allt bra! Hade god tid på mig o jag åkte sakta, blev nog en medelhastighet på 50 km/h tror jag!

Här på affärn e d lungt i dag å då blir jag sååå trött! Ska ta å röja å städa lite senare på eftermiddagen, skulle behöva skura lite oxå så d ska jag försöka hinna med! Jobbar heldag i morgon oxå 9-19, på lördag e jag äntligen ledig! Sååå skönt! Men på söndag ska jag jobba igen, behöver verkligen jobba så mycket som möjligt nu så jag får upp föräldrapenningen lite! '

Nä nu ska jag ta å göra nå nyttigt! Städa lite kanske!?

Ha d bra allihopa å kör försiktigt där ut på slaskvägarna!

Kommentarer
Postat av: Liza

Grattis till magen=)

2008-03-13 @ 18:34:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0