V 22 i dag!

I dag går jag in i vecka 22.. Bara 18 v kvar! Låter rätt långt men d går så fort den här gången... Nu sparkar d för fullt i magen å det har börjat synas utanpå magen när bebben sparkar!
I går var jag å fyndade lite mammabyxor. Hittade på ett par jeans för 99:- (hade kostat 499:-) så d var ett klipp tyckte jag, sen köpte jag ett par trekvartslånga jeans oxå som d var ordinarie pris på 299:-.. Blev jättenöjd... Hann även med att luncha lite med Linda, Johan & William. Han hade blivit så stor William o fått så stora goa kinder sen sist!
Hittade lite kläder till Julia på rean oxå!

I dag har det varit jobb för hela slanten o d har gått bra! Nu sitter jag här å funderar på vad jag ska skriva o kommer fram till att jag inte har så mkt att komma med ;-)

Laddar inför Ockelbo Marknaden i helgen! Mamma har ju sin affär mitt i marknadsgatan så vi har liksom fullt upp hela helgen, kul å jobbigt på samma gång!

Ska ner å kolla om soffan vill ha sällskap nu ;-)

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0