Slödag!!!

Har inte gjort många knop i dag... Började dagen med sovmorgon till kl 8, tack stumpan!!! Satte på Bolibompa till Jullan sen gick jag ner till svärfars postlåda o lånade ljusnan.. Han är bortrest så då passade jag på att låna lite frukostläsning... Resten av dagen har bara varit slapp!!! Var upp till Boa å handlade lite mat annars har vi bara mest varit inne, har ju inte varit kanonväder precis! Jimmy var förbi en sväng, han hade lite problem med bilen så Göran hjälpte honom å då passade Jullan å jag på att gå ut å få lite frisk luft oxå! Fast hua vad ruggigt det är ute i dag!

Nu sover Julia å Göran stack till Tommy en sväng, så jag e solo! Skönt faktiskt!

Kollade på Sverige-spanien nu på kvällssidan, tuvärr så förlorde sverige med 1-2 Suck! Inge mer att säga om det ;-)

I morrn ska jag jobba... Har inte jobbat helg på hur länge som helst, men d ska nog gå bra. Det är ju bara sååå lungt på söndagarna på affärn så d blir nog en lååång dag!

Jättekul inlägg va! Har ingen inspiration just nu¨!

Jo en sak ska jag skriva!!! Är såååå LESS på dessa nya regler som dom duktiga politikerna i vår kommun kommit på angående barnomsorgen! Blir skitarg! 3 timmar/dag o ingen lunch till barnen som bara har 15 tim i veckan! Helst sjukt! Orkar inte skriva nåt mer om det nu, blir bara mer arg än vad jag redan är!!! Förstår dom inte hur mycket det kommer att förstöra för både barn å föräldrar???!!! Suck, pust å stön!!

Ha en fortsatt bra helg! Själv ska jag nog sova snart känns det som...

Sätter in lite bilder i stället...


Mormor å Julia

Badar i Lillvik



Vacker solnedgång i Flugbo!

Kommentarer
Postat av: Anki

Hoppas det går bra att jobba idag! Jag tycker också det är helknäppt med de nya 15 timmars reglerna. Ska nog ta och prata med min farbror (politikern) och skälla lite på han. ;) Vi får se hur jag gör om jag säger upp dagis åt Nathalie eller inte.. Hoppas du får en bra dag! Kram

2008-06-15 @ 09:15:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0