Leta byxor!

Måste ner på stan i dag å leta mej ett par mammajeans, jag som bor i jeans jämt annars måste verkligen ha ett par såna nu... Var rätt längesen jag lade undan mina gamla jeans... Har haft typ såna där linnebyxor nu rätt länge men dom blir ju skitig jättesnabbt ju, hinner ju knappt till jobbet innan jag skitat ner mig åsså får man gå med lortiga byxor resten av dan, i alla fall om man heter Catarina Engman ;-)...  I alla fall så ska jag ner å kika lite, sen har jag bokat lunchdejt med Fransson, ska bli kul å träffas!
 Julia e hos dagmamman i dag, dom har fotbollsskola hela denna vecka... Fast i går o i morse så sa hon att hon inte ville gå på den.. Så vi får väl se om Lisbeth övertalar henne...
På eftermiddagen kommer lillebror upp till oss, ska hämta slushen (isdrickamaskin) som stått i vår lada ända sen förra sommaren när vi hade den på bymellan, o till helgen e d ju marknad i obo så då måste den ju ner dit, så då fick han som har semester komma å hämta den.. Lovat honom stuvade makaroner o köttbullar... HAns favorit!!!

Nu har jag inte tid å sitta här nå mer.. Ska hänga tvätt i stormen!


Pappas tjej! (kortet e från i vintras!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0