Hittade en rolig lista!

Ditt namn? Anna Catarina Engman
Födelseår? 1981
Hur lång är du? 169cm
Spelar du något instrument? Nej.
Dina första tankar när du vaknar? Hur mycket är klockan?!
Är du hungrig? Nä inte speciellt
Vart befinner du dig just nu?På jobbet
Biter du på naglarna? Försöker låta bli
Vad har du för färg på trosorna/kalsongerna? Vita
Är du bra på? Är väl bra på mycket ;-)
Har du några husdjur? Nä inte just nu. Vår katt blev överkörd i vintras
Är du singel? Nej, sambo
Vad heter din farmor och farfar? Farmor hette Karin och farfar hette Jonas
Vem är snyggast? Hmm... Vet faktiskt inte
Vem vet mest om dig? Tror Göran vet mest! Sen vet nog Cissi en hel del oxå ;-)
Vad vill du ha just nu? Semester
Ditt mål i livet? Att hela min familj ska få må bra å vara friska
Rädd för? Ormar o björnar
Har du någon vän du känt i 10 år? Japp!
Har du körkort? Ja! Sen 991104
Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Det fanns bara Catarina, har inte hört nåt annat
Pepsi eller Coca cola? Cola
McDonalds el. Burger King? McDonalds
Sjunger du? Ja, tills Julia säger åt mej å vara tyst.
Vad har du för skostorlek? 38
Vill du gifta dig? Ja!
Är du en hälsogeek? Nix
Kommer du överens med dina föräldrar? Ja oftast!
Din hårfärg och frisyr? ljsubrunt! Frisyr...? va e d för nåt?
Skorna du hade på dig idag? Foppatofflor
Grönan eller Liseberg? har faktidskt inte varit på nån utav dom..
Vad sover du i? Trosor
Kläder du hade på dig idag? trorsr, BH, trekvartsbyxor, o en röd/svart rutig tunika
Favoritfärg på kläder? Gillar rött
Vilka kläder skulle du vilja ha just nu? Lite snygga mammakläder, helst ett par mamma jeans
För ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? Nåra hundra, kanske 500kr
Har du rosa kamouflage-kläder? Nej
Tatueringar du har? Inga
Piercingar du har? 4 hål i öronen
Har du glasögon? Nej
Hur ser din plånbok ut? Beige o röd björn borg plånbok med alldeles för lite pengar i.
Din perfekta Pizza? Palermo från Hambogrillen! Prova!!!
Randigt, rutigt eller blommigt? Blommigt
Favoritårstid? Sommar
Favoritmat och dryck? Grillat
Favoritdjur? Katt
Favoritparfym? Min senaste tog slut typ i går det var en Puma, emn bara den luktar gott så!
Vad köpte du senast? Fil, flingor, pytt i panna, ägg, bananer, jordgubbar
Hur mycket pengar har du? Inte många hundralappar...
Hur svarar du i telefonen hemma? Catarina eller jaaaa!!! Beror på vem det är
Hur svarar du i mobilen? Se ovan!
Vem ringde du senast? Göran
Sov du ensam inatt? Nej
Vem sov du senast hos? VAr nog hos mamma å pappa! 
Vad gjorde du kl 08 imorse? Satt i bilen på väg till ockelbo
Vad gjorde du för 15 min sedan? Hjälpte en kund kanske
Det sista du sa högt? Tack o hej!
Det senaste någon sa till dig? Hej då!
Vad har du druckit idag? Juice o Cola
Vad var det senaste du åt? Ostbaguette
Vad är det för färg på din ytterdörr? Hmm.. Grön tror jag den är!
Vad är det för väder hos dig nu? Soligt
Godaste glassmaken? pecannör m cola
Sover du tungt? Fätt så, men Julia vaknar jag alltid av när hon ropar
Drömmer du mardrömmar? Nej inte speciellt ofta
Favoritklädsel? Myskläder
Vad ser du om du tittar till höger? Tipsmaskinen
Vad ska du göra härnäst? Jobba vidare
Humör just nu? Rätt glad men lite trött
Favoritgodis? Oj... Lösgodis i allmänhet
Sommarplaner? jobba o mysa med familjen!
Hur många kuddar sover du med?2 st
Morgon eller nattmänniska? Mer morgon än natt!
Har du dåligt morgonhumör? NÄ DÅ!
Är du kittlig? Jajamen!
Snarkar du? Näpp, bara när jag e förkyld å täppt
Stjärntecken? Lejon!
Stökigt el välstädat?  Helst välstädat men oftast stökigt!
Längtar du mest efter just nu? Semestern å Julia o att få träffa bebisen i höst!
Om du fick väcka någon från de döda, vem skulle det vara? Skulle vilja ha mormor tillbaka, hon doga lldeles för tidigt!
Vad väntar dig om 10 år? 2 barn 10 o 14 år! Spännande!
Vad luktar det just nu om du sniffar lite? Hmm.. Känner ingen speciell doft
Saknar du någon nu? Ja julia o Göran saknar jag jämt när jag inte är med dom ;-)
Snus eller cigaretter? Inget tack!
Vill du ha barn? JAaa! Har ju ett å en till på väg!
Hur ofta loggar du in på helgon? Aldrig!
Längtar du till din nästa födelsedag? Tja, alltid kul å fylla år!
Är du snäll? Ja
Är du blyg? Nej, har jag aldrig varit
Tycker du att du har fin dialekt? haha! Nä inte riktigt!
Favoritfärg? Röd
Har du spytt i någons knä? Nej
Syskon och deras ålder?Björn 30 o Rickard 20
Klädaffär? Du och jag i ockelbo! Har allt till hela familejn
Senaste skola? Bessemerskolan i sandviken
Klass? Hotell o restaurang
Tycker folk du är snygg? Haha! Tror jag inte
Är du modig? Måste jag så är jag det!
Har du använt någon hårprodukt idag?Ja hårmousse
Har du bråkat med någon idag? Nej
Vad har du för planer till helgen? Midsommarafton hos svärmor o midsommardagen i flugbo hos svärfar. Mamma o pappa är med på båda grejorna
Är du sugen på något nu? Börjar bli hungrig nu så mat e jag sugen på
Har du kvar dina barndomsskivor? Nej
Brukar du bada i sjöar om somrarna? Japp, har redan premiärbadat
En film? Beck e bra
Vem får en kram? Alla som jag känner
Brukar du läsa horoskop? det händer
Kan du baka bullar? Ja
Bläck eller blyerts? Bläck
Katt eller råtta? Katt
Hund eller katt? Katt
Sängstorlek? Dubbelsäng 160 cm
Müsli eller corn flakes? Corn flakes
Hur ser du ut idag? Som vanligt
Vad såg du senast på tv? kollade på tv senast i lärdags på fotboll
Tycker du om din pappa? Självklart
Vem i din släkt pratade du senast med? Lillebror å berättade att jag hade en matdos med


Kommentarer
Postat av: Anki

Det var en lång och rolig lista. :) Kopierar den av dej och lägger på min blogg. :) Hoppas allt är bra! Kram

2008-06-17 @ 17:11:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0