Halvtid!!!

Jihoo! Nu har jag gått 20 hela veckor med bebis i magen!! Så nu är d bara 20 v kvar... 20 långa veckor... Nu börjar kunderna på affärn (mitt jobb)  fråga om jag ska ha en bebis, till o med alla gubbar... Det är nog mest dom... Hihi! Kommer med både den ena å den andra komentaren ;-) Dom e go mina farbröder! Är mest kunder man känner igen å som man pratar o slänger käft med en hel del!! Allt känns bra i alla fall tror jag! Det rör sig i magen med jämna mellanrum å det är väl så det ska vara.

I dag e Jullan å jag lediga, ska försöka ta mej till kilafors eller bollnäs o handla mat inför helgen tänkte jag! MEN tänkte försöka fixa barnvakt nån timme så jag kan åka själv, det går bara inte att storhandla med Julia så är det bara... Hon är kanske inte tillräckligt uppfostrad vad vet jag?! Haha!

Har inte tid å sitta här nå mera ;-) Ska få på mej lite kläder å äta frulle! Min älskade dotter vaknade inte förrän 8.20 i dag! Hihi! Sjusovare! Superskönt! BAra vara lad så länge det varar!

Ha´re bra alla som läser!!! Kram!

Kommentarer
Postat av: Anki

Nej jag tar helst inte med Nathalei på affären om jag slipper heller.. :) Bättre att handla själv. Grattis till halvtid! :) Visst är dte skönt? nu kommer det gå mycket fortare! I morgon har jag bara 13 veckor kvar till BF.. Det är inte långt det.. :) Ha en bra midsommar! Kram

2008-06-18 @ 21:44:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0