Glad midssommar!

Hoppas alla får en trevlig midsommarhelg! JAg hoppas vi får det i alla fall! Blir nog inte nå mkt tid över alls för datorn i helgen! Mamma å pappa kommer upp i dag på eftermiddagen å blir kvar tills i morgonkväll! Ska bli kul å Julia e överlycklig!

I går kände Göran första sparkarna från bebben! Han har varit lite frustrerad över att han inte kännt tidigare! Med Julia kände han redan i v 17 (nu e jag i v 21) men denna gång ligger moderkakan fram så den tar emot mkt av sparkarna! Så nu e pappan lycklig i alla fall!!!
Julia pratade med bebisen i dag å berättade för den att hon hette Anna Julia Elsiabeth.. hihi!

Nu ska jag gå ner å duscha både mig o gangstern! Så vi kommer i väg till Boa till kl 10, ska köpa jordgubbar som jag lagt undan! Jullan å jag ska nämligen göra Tårta i dag har hon bestämt! Bara å lyda!!!

Kram å trevlig helg!!!

Midsommar afton för 2 år sedan! Julia 1½år! Gud så liten hon var ;-)

Kommentarer
Postat av: Anki

Glad midsommar på er med! Nathalie har fått feber hon.. Typiskt! Jag som hade lovat henne att vi skulle på mora träsk idag men det blir inget med det. Ha en bra helg! Kram

2008-06-20 @ 11:23:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0