Finns d nå tråkigare???

Än att klippa gräsmattan alltså? Nä, de e så himla enformigt tycker jag men nu e d gjort å nu känner jag mig duktig! Har nyss vräkt i mig 2 äggmackor m kaviar på, ett till Måste ha begär! haha! Har mycket gott som jag bara måste ha nu förtiden!

Magen den växer å mår bra hoppas jag! Får mig lite småsparkar lite då å då å det är jättemysigt! Den (magen alltså) börjar se ut som en bebis mage nu! Å folk har börjat våga fråga om d e dax för en till bebis igen! Går in i v 19 i morgon så snart e d halvtid! Jihooo!!! Jätteskönt! Har lite mer gravidkrämpor denna gång men ska verkligen inte klaga! D e ju den där jävla ischiasen som spökar, så jag fick låna en vetekudde som jag värmde i går kväll! Tuvärr värmed jag den lite för varmt så d vart kokhett... Haha! Men efter ett tag så svalnade den lite å d var riktigt skönt! Ska försöka knäppa ett kort på fläskmagen i möre när jag går in i v 19, om d e nån som vill se! Haha!

Julia vår stora tjej pratar å pratar hon bara... Kommer nåt kul hela tiden! I fredags när vi var hos farmor så var hon o plockade blommor sen kom hon till mej å sa: - mamma! de här är hundkex va (visade mej blomman hundkex)
jag sa- Ja gumman det är hundkex, vad duktig du är som kunde det.
Sen gick det nån minut sen gick hon upp till farmor o visade blommorna å sa: - Farmor! Får hundarna (farmor har 2 st) äta dom här blommorna?

Haha! Visst e dom gulliga dom små med sina funderingar!

Nä nu ska jag sova så jag orkar jobba i morgon! Ska stå vid en spis å svettas hela dagen men tyck inte synd om mej ;-)

Kommentarer
Postat av: Anna

Vad härligt. Isak bubblar hela tiden han med dock oförstå bara haranger men några ord ploppar det upp lite här och där haha. Jag ska tycka lite synd om dig idag, ska tänka på dig när Isak sover och jag får sitta och njuta i solen..

2008-06-04 @ 08:51:39
URL: http://bhugulliver.blogspot.com
Postat av: Anki

jag lider med dej! vet ju hur det känns. tycker jag har mer ont den här graviditeten än förra men man glömmer ju ganska fort eller hur? :) jag ska prova jobba i morgon så får vi se hur jag mår sen. väntar på samtal från en läkare ang min sjukskrivning får vi se vad dom säger. hoppas det gått bra att jobba! ta hand om dej! kram

2008-06-05 @ 11:54:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0