En ledig vardag!!!

Det är inte ofta det händer men i dag blev d en sån... Ska nämligen jobba på söndag så då e jag ledig i dag! Ganska skönt med en ledig dag mitt i veckan! Tvättmaskin går för fullt! Ska tvätta sängkläder tänkte jag efter den här tvätten som e i e klar! Hoppas bara inte d blir regn så att jag kan hänga ute! Borde (eller SKA) dammsuga huset oxå! Törs inte tänka på när jag gjorde det sist... Ska ta å göra ett ryck snart ;-)
Julia å jag ska baka nåt gott i dag oxå, pappa Göran ville att vi skulle komma upp till verkstan halv 14 å fika med dom så det gör vi nog o då brukar man bli populär om man har lite fika med...

I går jobbade jag i Alfta å det gick bara bra som vanligt, men jag e sååå slut efter en dag där! Stå å gå hela dagen!

Dagmammorna hade stängt måndag o tisdag den här veckan så i måndags var J med farmor o i tisdags var hon med mormor! Vilken tur att dom finns så vi kan jobba!!! Ganska trist inlägg men har inte så mkt att skriva... Hmmm...
Jo bebben sparkar för fullt men Göran känner inga sparkar än! Han e ganska frustrerad över det! Tror det beror på att moderkakan ligger "fram" o tar emor liksom!
I tisdags köpte Julia å jag en liten liten mössa som bebisen kan ha när den e nyfödd så söt, plus att vi hittade på ett täcke som var jättegulligt! Kan behövas i vårt hus i vinter! Båda sakerna var på rea! Köpte dom på vår jättebraiga affär i ockelbo, Du &Jag heter den! Har barnkläder (name it bla.), tjejkäder (vero moda, only bla.), killkläder (jack & jones, blend bla.) Så e ni förbi ockelbo kika in där!!!!

Nä nu ska jag dra ut sänkläderna å vädra täcken å kuddarna lite!

På återseende!



Så här såg d ut i våras när vi bakade!
Lägg märke till alla tofsarna i håret! Kan ju säga att d inte va jag som ville att hon skulle ha så många ;-) Men visst e hon söt!

Kommentarer
Postat av: emma

hehe ja tok söt e hon! såg smarrigt ut de där ;-)

hoppas allt e bra!

2008-06-12 @ 12:42:54
URL: http://www.hansson-linden.se
Postat av: Anki

Jättegulligt med en massa tofsar. :) Nathalie vill helst inte ha nån hon e. :) Hoppas ni får en bra helg! Jag jobbar lördag och söndag jag.. Kram

2008-06-13 @ 09:01:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0