Detta j-vla regn!!

Nu har d ju för sjutton regnat hela helgen! Var har haft ett skitväder på marknaden oxå! I o försig var d ju uppehåll i bland men mestadels så kändes det som om det regnade, o inte var d nåt snällt litet regn heller, utan det bara vräkte ner! Suck! Så försäljningen för ¨vår del i affärn har varit trög... Men men... Å på fedagen hade vi ett åskväder utan dess like oxå!!! Blixtrade å small på samma gång... Det hade slagit ner i kyrkan som ligger mitt i marknadsgatan! Var  väl bara ren tur att ingen kom till skada... Strömavbrott hade vi i 1 tim oxå.. Men annars har d gått bra! Julia har skött sig i bland ;-) Lyssnat när hon vill mest.. hihi.. Men d e ju så dom ska vara antar jag! Handlat lite har vi i alla fall hunnit med! Julia har fått mest som vanlig men jag har inte betalat ngt av det ;-) Fick en riktig princess klänning av Mormor.. Ojoj! Hur den ser ut ;-) (lägger in kort sen), röda fina foppisar av farmor, hon (julia) hade bestämt sig för röda som dom fick leta ett bra tag! O sen skulle hon ha ett sånt där märke att sätta på med en lila sol... Ojoj, men d fixade farmor :-) O av Morfar som fick hon en sån där studsboll som man sitter på med handtag... Ja ni vet säkert vad jag menar.. Så alla sakerna var perfekta!!!
Själv så fick jag en vetekudde av mamma å 5 par strumpor! ¨Jag köpte även 3 par kallingar till Göran... Han skickade i väg mamma sin som köpte (o prutade till sig) 34 par (tror jag) strumpor för 200 kr! Haha! Så nu har han strumpor ett tag! hihi!
Kom hem från ockelbo i går kväll å packade in d mesta, fattar inte att man ska ha sååå mkt packning för en helg! Men d har varit så mysigt, på kvällarna har vi grillat å suttit på mammas o pappas nya inglasade altan å bara jäst!!!

I dag står regnet som spön i backen å jag funderar på vad vi ska hitta på!!! Hmmm!!! Röja lite kanske, o så måste vi handla lite mat för kylen är rätt tom, ska försöka skrapa i hop lite frukost åt Jullan å mej!

Just ja... Har en lite hälsning... Ska hälsa till Ann-Marie från Gunilla :-)

Å kan ju oxå säga att bebisen mår bra i magen! Sparkar för fullt, mest på morgonen o kvällarna, så d verkar som om vår bebis får sin vakentid då! haha!

Ha en bra dag! Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Anki

Ja vilket jävla skitväder! En perfekt dag för att hålla sig inne och städa och greja men vem vill göra det egentligen? :) Vi ska nog åka på mobackes snart. Bara Nathalie har lekt klart. :) Ha det bra! Kram

2008-06-30 @ 11:27:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0