Sovmorgon i dag igen!!!

Hur ska detta sluta!? Märks att Julia tycker om å vara lite ledig o att lata sig ;-) I går morse sov hon till 8. O i morse till halv 9. Trodde hon tänkte gå upp vid kl halv 7 då Göran gick upp hon vaknade nämligen då å ropade från sitt rum : Är vi lediga i dag??? Göran sa: Ja det är ni! Å jag grymtade: SOOOOVVV!!!
Å d gjorde hon, nästa gång jag kollade på klockan var hon 8.20. Skööönt! Då gick jag faktiskt å väckte henne.. Måste komma i säng i skaplig tid i kväll för i morgon ska jag jobba å Julia ska vara med mormor o morfar o vi tar tåget ner kl 8. Men sen så e d semester för hela slanten!

Bjöd svärfar på kvällsmat i går å i kväll ska han bjuda igen sa han! Å då blir det pizza från Hambogrillen! Mums!!!! Anneli (görans kusin) o Jocke ville oxå äta med oss så då får nån åka ner till Kilafors å hämta så käkar vi hemma hos Anneli, lugnast för Julia o Emma (A & J:s dotter) så kan dom härja runt som dom vill, tycker det är rätt jobbigt att ha med Julia på restaurang, man kan inte äta i lugn å ro precis...
I dag har Julia o jag inte gjort mycket, var ner till Kilafors i morse å postade nåt paket som Göran skulle skicka. Håller på å tvättar 2:a maskinen med tvätt för i dag nu, passar på när det är skapligt väder ute, så man kan hänga ute.

Gud vilket roligt inlägg det blev i dag... Hehe! Har inte så mkt att skriva för det händer inte så mycket i mitt liv just nu å det är rätt skönt! Är trött som en gris fortfarande, hoppas järntabletterna börjar verka snart! Men tror att jag e lite seg bara för att jag är ledig oxå!

Har en liten krabat i magen nu som sparkar å har sig, tycker nog att mamma ska upp å röra sig lite så den får sova en stund ;-)

Ha d så bra hörrni! Kram

Kommentarer
Postat av: Anna

Tusan glömde bort att tvätta idag får ta det i helgen ist, Har nämligen storstädning här hemma. Det är så eftersatt efter som jag mått så dåligt. Vad härligt med lite ledighet, själv jobbar jag hela sommare måste ju om jag vill höja föräldrarpengen, hoppas att jag får fortsätta i höst vinter med sen tänkte jag ta ut några föräldrar dagar jag har kvar på Isak från mitten av december då får jag förhoppningsvis ihop 6 månaders heltid och får betydligt mer i fp än nu!! Hade ni fått tag i katt? Har bekant som har kattungar nu annars dom är 4-5 veckor tror jag. Ska själv ha en därifrån för att jaga rådisarna här hemma dom jag har nu är för bekväma haha.

2008-07-10 @ 18:49:26
URL: http://bhugulliver.blogspot.com
Postat av: Anonym

Tvätten struntade jag i idag och så åkte vi till furuvik istället. :) Nathalie är också en riktig sjusovare. :) kom in till oss 9 i morse och frågade varför vi inte hade kommit in och väckt henne nångång. :) haha. gruvsamt när det är dags för dagis igen.. men det ska nog gå. ha en bra sista arbetsdag innan semestern i morgon då! :) Kram kram

2008-07-10 @ 21:19:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0